لیست 10 تا از بهترین وکیل مشهد ️【آپدیت1401】-سید حمید وکیلی

خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند. در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد مجله خبری وکیل داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد.

  • آنها زمان زیادی را صرف درک و تحقیق درباره قوانین کرده‌اند تا بتوانند دانش خود را در موقعیت‌های خاص به کار ببرند.
  • در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.
  • حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.
  • سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم.
  • وکلای دعاوی مدنی به موکلان کمک می کنند تا از اشخاص مسئول در مورد مسائل مدنی شکایت کنند یا در برابر دعوی مدنی دفاع کنند.

اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید. اصولا قراداد مشارکت در ساخت بین سازنده و مالک یا مالکین زمین منعقد می‌شود. اهمیت این قرارداد به دلیل مشخص شدن سهم هرکدام از طرفین قرارداد مطابق با توافق آنها در قرارداد است. معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند. نکته ای که در مورد این دست قراردادها با توجه به اهمیت آنها باید مد نظر داشت لحاظ کردن تمام نکات از جمله سرمایه طرفین قرارداد در مشارکت، هزینه‌های ساخت و این که چه کسی و به چه مقدار متحمل این هزینه است، خواهد بود.

اختلافات حقوقی با ارائه دادخواست به دادگاه آغاز می شود و الزامی است خواسته را به طور صریح و روشن در برگه چاپی دادخواست مکتوب کنیم که برای ارجاع به شعب،از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضائی موضوع حسب صلاحیت به دادگاه یا شورای حل اختلاف ارسال و در آنجا تعیین شعبه می گردد. بر اساس مورد در صورتی که پرونده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف باشد به شوراها واگذار می شود در غیر این صورت به محاکم حقوقی سپرده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد. باید در تمام وظایف حرفه ای، با غیرت و در چارچوب قانون به دنبال منافع موکل باشد. یک وکیل باید با موکل در مورد وکالت ارتباط برقرار کند و اطلاعات مربوط به وکالت موکل را محرمانه نگه دارد. به عنوان مثال، آنها به عنوان یک قاعده کلی به قربانیانی که به عنوان یک بیمار توسط پزشک یا بیمارستان آسیب دیده اند، کمک می کنند. زمانی می‌توان خسارت دریافت کرد که یک وکیل قصور پزشکی بتواند ثابت کند که سطح خدمات ارائه‌دهنده مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، استاندارد نبوده است.

معرفی انواع وکالت در مشهد

سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد. همچنن ایشان مشاوره غیر حضوری و از طریق تلفن به متقاضیان ارائه می دهند. قبل از بیان ویژگی‌های یک وکیل خوب، بهتر است بدانید که ما انواع مختلفی از وکلا را در کشور داریم که با توجه به تخصص و حیطه‌ کاری آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی عبارت است ازوکیل حقوقی، وکیل تخصصی، وکیل خانواده، وکیل مهاجرت، وکیل ملکی، وکیل امور قراردادها، وکیل چک و سفته،وکیل کیفری، وکیل شرکت‌‎ها و … .

ادامه ارث

با استفاده از آیکون گوشه پایین سمت راست صفحه میتوانید به صورت زنده با وکلای ما چت کنید. با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید. حذف نام همسر قبلی از شناسنامه پس از امر طلاق، اخذ گواهی فوت و موارد ثبتی افراد را راهنمایی نماید.

و اگر فکر می کنید ممکن است به یک وکیل در مشهد نیاز داشته باشید، حداقل با یک وکیل خوب در مشهد تماس بگیرید تا ببینید آیا او می تواند کمک کند یا خیر. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.