فروش اقساطی پژو پارس TU5 تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

فروش اقساطی پژو پارس TU5 تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

خودرویی شیک و با امکانات قابل تحسین که به عنوان نخستین خودروی جذاب ایرانی https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ شناخته می شود. قطعا وقتی شما تصمیم به پیداکردن طرحی برای فروش اقساطی پژو پارس tu5 میگیرید، عده‌ای هستند که با شما پیشنهاد دهند به سراغ بازار دست دومها بروید. اما خرید خودرو صفر مزایای متعددی دارد، از جمله اینکه نمی‌توان جذابیتهای یک ماشین صفر را انکار کرد، از بوی ماشین جدید گرفته تا رنگ براق، فضای داخلی تمیز، تاثیری که این خودرو بر شما و اطرافیانتان میگذارد با یک خودرو کار کرده برابر نیست. از طرفی خودروهای جدید از آخرین استانداردهای بهره وری سوخت و ویژگی های ایمنی برخوردار هستند. نکته مهم دیگر اینکه شما برای خرید خودرو صفر میتوانید از شرایط شگفت انگیز برخی مجموعه ها مانند سایا خودرو استفاده کنید و در طرح خرید اقساطی پژو پارس tu5 شرکت کنید، اما برای خرید خودرو کار کرده چنین امکانی وجود ندارد.

  • ترمزهای دیسکی عقب و جلو تنا در مدل های سفارشی پارس مانند پارس ELX تعبیه می شوند که این موضوع نیز نوعی کم لطفی ایران خودرو را می رساند.
  • شما می توانید برای فروش اقساطی پارس سال، دوگانه سوز و اتومات نیز از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کنید.
  • شاید توقف تولید پژو پارس ELX یکی از خبرهای بسیار بد برای علاقه مندان به پرشیا بود اما به دلایل متعدد در نهایت این اتومبیل توقف تولید شد.
  • همچنین پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ پیش پرداختی دریافت نشده و امکان خریدی آسان و مطمئن برای خریداران فراهم است.
  • ما قصد داریم تندر 90 را از وجوه مختلف طراحی ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و تجربه رانندگی، ایمنی، امکانات رفاهی و شرایط بازار با پرشیا tu5 یا همان پارس سال با موتور تیوفایو قیاس کنیم.

مصرف شهری پژو پارس LX به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۱۰٫۱ لیتر و مصرف جاده ای آن حدوداً ۶ لیتر است. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به مطالعه ویژگی های فنی و موتوری پژو پارس اتوماتیک در صفحه شرایط فروش پژو پارس اتوماتیک نیز بپردازید. مصرف سوخت ترکیبی نیز میزان ۷٫۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر مسافت طی شده اعلام شده است.

شرایط خرید اقساطی پژو پارس تیو فایو در سال 1403

بنابراین اگرچه تحویل فوری عنوان پرتکراری است، اما به جرات می‌توان گفت در کل کشور تنها موسساتی به اندازه انگشتان یک دست هستند که به این عهد وفا می‌کنند و طرح فروش اقساطی پارس تیوفایو با کمترین پیش پرداخت در سایا خودرو یکی از آن‌هاست. پژو پارس سال یکی دیگر از تیپ های اقتصادی و خوش قیمت پرشیا است که در مقایسه با سایر تیپ ها کمی ضعیف تر به نظر می رسد. بر روی این خودرو موتور XU7P قرار گرفته است که توانایی ایجاد 100 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه را دارد. موتور این اتومبیل از 4 سیلندر و 8 سوپاپ تشکیل شده و می تواند سرعت صفر تا صد را در کمتر از 14 ثانیه طی کند. حداکثر گشتاور ایجاد شده در این موتور 153 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه برآورد می شود و می تواند تا 190 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. نوع ترمز پارس سال مشابه پژو پارس دوگانه است؛ در چرخ های جلو به صورت دیسکی و در چرخ های عقب کاسه ای می باشد.

بهترین طرح‌های فروش اقساطی خودروهای داخلی

شما حق دارید ماشینتان را به صورت فوری تحویل بگیرید و یا در برابر مبالغی که می‌پردازید رسید محکم دریافت کنید. توجه داشته باشید فروشنده حق ندارد به اسم طرح اقساطی به شما رسید محکمه پسند ارائه نکند یا تحویل خودرو را منوط به دریافت وجوه بیشتر کند. پارس اتومات به عنوان یک خودروی با تجربه ایرانی-فرانسوی می‌تواند انتظارات شما را برای داشتن یک خودرو با قیمت مناسب و توان فنی و ایمنی مطلوب برآورده کند.

طراحان و مهندسان بزرگترین شرکت خودروساز ایرانی یعنی ایران خودرو در اواخر دهه ۷۰ تصمیم گرفتند تا خودرویی برای تشریفات را در سبد فروش محصولات این شرکت قرار دهند. در نسخه جدید، کلیدهای قطع و وصل تماس و کلیدهای کم و زیاد سیستم صوتی خودرو روی فرمان قرار دارند که به کابین ظاهری مدرن‌تر و کاربرپسندتر می‌بخشند. ایران خودرو تغییرات جزئی انجام داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به هم‌رنگ کردن دستگیره‌ها و در اشاره کرد. هرچه که درباره ظاهر بی‌تکلف دو خودرو گفتیم را به کابین سرد و ساده آن‌ها اضافه کنید. بنابراین چه ال نود بخرید چه با استعلام قیمت پرشیا tu5 از سایا خودرو برای خرید این ماشین اقدام کنید، در هر حال نباید منتظر یک کابین شگفت انگیز باشید. تندر 90 که نام با اصالت شرکت رنو فرانسه را یدک می‌کشد، یکی از رقبای قدیمی ماشین پارس تیوفایو است که هر جا پای خرید یکی از این دو در میان باشد، ناخودآگاه نام دیگری نیز مطرح خواهد شد.