بهترين وکیل مشهد ليست 10 تایی بهترين وکلا مشهد مجله حقوقی وکیلم باش

در واقع بعد از باطل کردن تمبر، دادخواست به دفتر ثبت کل، به جهت ثبت رایانه‎ ای برده می شود و تاریخ، وقت دادرسی و شعبه رسیدگی ‎کننده به پرونده طی اخطاریه ‎ای به طرفین دعوی ابلاغ می شود. اگر که جلسه دیگری برای اثبات دعوی نیاز بوده باشد این امر به اطلاع طرفین دعوی خواهد رسید. مهلت تقاضای تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر بعد از انشاء رای حکم دادگاه به طرفین ابلاغ می شود، همچنین از تاریخ ابلاغ تا ۲۰ روز بعد آن است. اگر حکم داگاه غیابی صادر شود، محکوم علیه غیابی می تواند درخوست واخواهی داشته باشد.

  • خیر نیاز به وکیل نیست ، اما در صورتی که از وکیل استفاده کتید پروسه سریع تر و راحت تر انجام میشود .
  • وکیل خوب در مشهد به عنوان مذاکره کننده به دنبال نتیجه ای است که برای مشتری سودمند باشد.
  • در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.
  • اگر نیاز به مشاوره با یک وکیل دارید همین حالا درخواست خودتان را برای ما ارسال کنید.

با مشاوره‌ی آنلاین در زمان شما به شدت صرفه جویی می‌شود و و هزینه‌ای بابت رفت و آمد پرداخت نخواهد شد. جهت مشاوره با وکیل منع اشتغال زوجه مشهد با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ تماس بگیرید. دادخواست حذف مشخصات غصبی از شناسنامه جهت مشاوره با وکیل شناسنامه در مشهد با شماره تلفن ۰۹۱۵۹۷۹۹۰۸۷ تماس بگیرید. از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. در اصل شما باید با توجه به موضوع پرونده‌تان وکیلی متخصص را انتخاب کنید و سراغ هر شخصی نروید.

تا از بهترین وکیل قم ⚖️【سال1401】

یافتن وکیلی که بتواند به طور مؤثر با شما ارتباط برقرار کند دارای اهمیت است. شما وکیلی می‌خواهید که سؤالات شما را پیش‌بینی کند و شما را در جریان تحولات پرونده‌تان قرار دهد. وکیل باید توانایی برقراری ارتباط به شیوه ای سازمان یافته و قابل فهم را داشته باشد.

دعاوی ملکی

ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. وکیل چهر نیا دوره های تخصصی داوری دعاوی حقوقی را گذرانده است.همچنین وکیل چهر نیا،با استفاده از دانش و تجربه،در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند. مهناز دلاویز، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، کارشناس حقوق، دانشجوی ارشد حقوق خصوصی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری به شماره 2890، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. محمد نظری نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد و مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را دارا می باشند.دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط به زبان عربی می باشند. وکیل نظر نیا جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آیند.ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند.

همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است. انتخاب وکیل خوب در مشهد یکی از نگرانی‌های همشهریان عزیز در مسیر حل مسائل حقوقی و کیفری تبدیل شده است. دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه، با هدف ارائه خدمات حقوقی و معرفی وکیل خوب در مشهد، به همشهریان عزیز، راه اندازی گردید.

ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد. این وکیل باتجربه دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است و برای حل پرونده‌های مختلف از راهکارهای عالی بهره می‌گیرد. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد.