وکیل در مشهد شماره وکیل 09159799087 مشاوره حقوقی رایگان گروه وکلای افرا وکیل

وظایف متداول دیگر وکیل خانواده شامل تهیه پیش نویس قراردادهای حضانت، وصیت نامه، قراردادهای قبل از ازدواج و سایر اسناد است، وکیل خانواده همچنین بر املاک خانواده نظارت می کنند. در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی قابل اعتماد باشند. یک وکیل خوب در مشهد این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد.

  • ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.
  • یکی از شکایات رایج موکلان این است که نمی دانند در روند پرونده حقوقی چه می گذرد یا اینکه نمی توانند با وکیل خود تماس بگیرند.
  • به صورت کلی مراجع رسیدگی به دعاوی در کشور به دو دسته قضایی و غیرقضایی تقسیم می شوند.

در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. به موجب قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ قوه قضاییه مکلف است در هر حوزه قضایی به تعداد کافی شعبه دادگاه خانواده تشکیل دهد. اما در شهر های بسیار کوچک که دادگاه خانواده تشکیل نشده است دادگاه مستقر در آن حوزه به امور مربوط به دعاوی خانوده رسیدگی می کند اما در خصوص پرونده های اصل نکاح و انحلال آن، به نزدیک ترین دادگاه خانواده ارجاع می شود. هر وکیلی، صرف نظر از معروفیت حرفه ای یا حجم کاری، باید زمانی را برای حمایت از ارائه خدمات حقوقی به افراد محروم اختصاص دهد. ارائه خدمات حقوقی رایگان به کسانی که قادر به پرداخت هزینه های وکالت نیستند، یک تعهد اخلاقی برای هر وکیل در مشهد و همچنین به طور کلی حرفه وکالت است.

مهم ترین ویژگی های یک وکیل در مشهد چیست؟

این امر به ویژه برای مشاغل کوچک، صاحبخانه ها و افراد مشابه که اغلب در کسب و کار ایجاد قراردادهایی هستند که تعهدات قانونی ایجاد می کنند مفید است. وکلای شرکتی از بزرگترین تا کوچکترین شرکت ها را نمایندگی می کنند، این حوزه شامل مذاکره، تهیه پیش نویس و بررسی قراردادهای شرکتی، توافقنامه ها و معاملات است. به طور کلی، این بدان معنی است که یک وکیل شرکتی تضمینی است که ضمانت می کند یک تجارت از حقوق قانونی خود محافظت می کند و در عین حال به تعهدات قانونی نیز پایبند است. هنگامی که تصمیم به استخدام وکیل خوب در مشهد گرفتید، گام بعدی این است که یک وکیل خاص را برای رسیدگی به امور حقوقی خود انتخاب کنید.

مراحل درخواست وکیل

اولین قدم برای موفقیت در مسائل و مشکلات حقوی و قضایی انتخاب وکیل خوب است. اصولا قراداد مشارکت در ساخت بین سازنده و مالک یا مالکین زمین منعقد می‌شود. اهمیت این قرارداد به دلیل مشخص شدن سهم هرکدام از طرفین قرارداد مطابق با توافق آنها در قرارداد است.

در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند.