بهترین وکیل شیراز 09171114836 حامد اسکندری، وکیل پایه یک دادگستری

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.

  • در دوران صفویه به نایب السلطنه وکیل یا وکیل الرعایا میگفتند و این به این معنی بود که برای امور مهم کسی را که بسیار از او مطمین بودند وکیل میکردند تا به امورات به جای انان بپردازد در این مقاله در مورد وکیل در شیراز و مفهوم وکیل با شما بیشتر سخن میگوییم.
  • کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد.
  • سعدی و حافظ که مقبره آنها از مکانهای دیدنی شیراز است ، ترانه های خود را در اینجا در این شهر جادویی خوانده اند.
  • مخدر به ماده خالص (ساده) و یا ترکیبی گفته می‌شود که مصرف آن موجب اعتیاد و وابستگی مصرف به آن ماده گردیده و اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روانی بر روی فرد می‌گذارد.
  • تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

برخی از وکلا زمینه فعالیت خود را املاک قرار داده و با کسب تجربه و دانش اندوزی مربوطه و با تسلط به قوانین ثبت و سایر قوانین مربوطه سعی می‌کنند خود را به عنوان یک وکیل متخصص املاک به مخاطبین معرفی کنند وکیل املاک باید به قوانین ثبتی نیز آشنا باشد چون احتمالاً بسیاری از پرونده های املاک مرتبط با ثبت است . ولی وکیل پایه دو دادگستری وکیلی است که در آزمون قوه ی قضاییه موفق شده است . اما چون آزمون وکلای دادگستری سخت تر از آزمون قوه ی قضاییه می باشد حوزه ی کاری وکیل پایه یک دادگستری گسترده تر از وکیل پایه دو دادگستری می باشد . قضایی هم از کیفری و حقوقی به امر وکالت بپردازند اما پایه دو دادگستری فقط می توانند در موضوعات کیفری که به جرم های تعزیری و مجازات حبس کمتر از ۱۰ سال شلاق و جزای نقدی و هم چنین آن دسته از پرونده های مالی که کمتر از ۵۰ میلیون تومان یا ۵۰۰ میلیون ریال و آندسته از خواسته های غیر مالی در خصوص نکاح و طلاق و اثبات نسب ورود نماید.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل کیفری در تبریز [ آپدیت 1401 ]

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

مطالبه مهریه از پدر شوهر

ممکن است یک وکیل در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت داشته باشد یا اینکه فقط در تعدادی از دعاوی حقوقی که تجربه و تبحر بیشتری دارند فعالیت کنند. از جمله وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و … که بسته به پرونده قضایی بهتر است با وکیلی که در آن زمینه خاص مجرب تر است مشورت نمایید. در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند.

ویژگی های وکیل خوب در شیراز

موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه با همکاری جمعی از وکلای مجرب و با سابقه به شکل تخصصی و حرفه ای، آمادگی خود را در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه و اعلام وکالت در پروندهای شما را اعلام می دارد. مشاوره حقوقی آنلاین یکی از انواع ارائه خدمات حقوقی در بستر اینترنت می باشد؛ مشاور حقوقی وکیل آنلاین شیراز با بررسی مسائل و مشکلات حقوقی افراد و مدارک موجود به صورت دقیق به ارائه بهترین و مناسب ترین راه حل به افراد می پردازد. هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند.