پانل گچی کناف ایران و pgp مصالح و تجهیزات ساختمان کرج، کمال‌شهر دیوار | panelgachikanaf

پانل گچی کناف ایران و pgp مصالح و تجهیزات ساختمان کرج، کمال‌شهر دیوار | panelgachikanaf

از جمله محصولات کناف می‌توان به صفحات گچی (گچ برگ)، تایل‌های گچی، صفحات مسلح سیمانی آکواپانل و سازه‌هایی جهت اجرای زیرسازی سقف‌های مسطح ساده، سقف‌های مشبک و همچنین انواع دیوارهای جداکننده و پوششی کنافاست. درسیستم ساخت و ساز خشک کناف و سقف‌های کاذب کناف در محیط‌های خشک و بدون خطر حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صفحات دارای روکش با رنگ کرم بوده و در پشت پانل مهر آبی کناف Knauf به صورت لاتین چاپ شده است و در دیوارهای جدا کننده ، دیوار‌های پوششی ، سقف کاذب به کار می‌رود. شرکت کناف ایران به صورت مستقیم فروش ندارد و کلیه خریداران محصولات کناف ایران باید از طریق عاملیت های رسمی و شرکتهای زیر مجموعه کناف اقدام به خرید کناف ایران نمایند.

  • پانل‌های گچی FR در فضاهای در معرض حریق مانند پوشش تیر ها و ستون های فولادی ، داکت های تاسیساتی و … استفاده می شوند .
  • پانل هایی با این ضخامت رایج ترین تولید کارخانه کناف ایران هستند و بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده اند.
  • قیمت کناف از دو بخش ملزومات کناف شامل گچبرگ و سازه و همچنین نصب کناف محاسبه میشود.
  • اجرای سقف کناف و همچنین میزان مصرف پروفیل شامل نبشی و پروفیل F و پروفیل U و همچنین ضخامت گچبرگ کناف به طرح کناف و نحوه اجرا بستگی دارد.
  • معمولاً کناف کار با توجه جداول شرکت کناف ایران میزان پروفیل مصرفی و گچبرگ تعیین میکند.
  • در حالی که زیر سازی، نصب سازه، نورپردازی و رنگ آمیزی کناف در متراژ مشابه چند روزی به طول می انجامد.

رنگ کاغذ گرا کرم و کلمه کناف knauf رنگ آبی پشت آن درج شده است. رنگ کاغذ گرافت آن کرم و کلمه کناف knauf به رنگ آبی پشت آن درج شده است. همینطور در محیط هایی که در مجاور آب و رطوبت قرار ندارند نصب می گردد. این گچبرگ ها با کاغذ گرافت به رنگ کرم سطح و قسمت های طولی آن پوشیده شده است.

صفحات گچی ساده کناف (RG)

اجرت نصاب کناف نیز با توجه به محل نصب و همچنین ارتفاع سقف کناف و پیچیدگی کار جداگانه و مطابق با تعرفه کناف ایران کی پلاس تعیین میشود. شرکت عمران گستر ایده نو در حال حاضر در زمینه فروش و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک فعالیت می نماید که نمایندگی فروش و اجرای محصولات فایبر سمنت برد(پانل سیمانی الیاف دار) و عاملیت کناف ایران( سقف کاذب و درای وال) از جمله فعالیت های شرکت می باشند. پنل‌های گچی ساده یا RG به طور کلی در ساخت و ساز خشک کناف (مثل پارتیشن‌ها یا دیوارهای جداکننده کناف، دیوارهای پوششی (لاینینگ) و سقف‌های کاذب کناف در محیط‌های خشک و بدون خطر حریق مورد استفاده قرار شرکت پنل گچی کناف کرمانی می‌گیرند. این صفحات دارای روکش با رنگ کرم بوده و در راستای محور میانی پشت آن مهر آبی کلمه کناف Knauf به صورت لاتین چاپ شده است. مصالح ارائه شده توسط شرکت کناف تنوع گسترده‌ای در زمینه سقف و دیوارهای کاذب دارد.

فاوت سقف لابل و پانل گچی کناف

از این پنل های گچی برای پوشش سازه فولادی ساختمان های بلند مرتبه و سایر محل های که نیاز به محافظت در برابر حریق وجود دارد، استفاده می گردد. هزینه و قیمت اجرای سقف های کاذب و پوشش آن ها بستگی به طرح انتخابی پروژه متغییر است و جهت اعلام هزینه و زمان پروژه بایستی بازدید از محل صورت گیرد (‌مشاوره و بازدید به صورت رایگان می باشد). مجموعه آکس نماینده و عامل فروش کناف در ایران مفتخر است که خدمات بازسازی واحدهای تجاری اداری و مسکونی را با بهترین مواد و متریال اجرا کرده و درخدمت شما عزیزان باشد. این مجموعه با بیش از ۳۰ سال تجربه درزمینه بازسازی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی مجری پروژه ساختمانی بسیاری بوده است. معمول‌ترین پوشش مورد استفاده در ساختارهای خارجی کناف صفحات سیمانی (آکواپانل) هستند.

پروفیل نبشی L25 کناف

پانل های گچی RG9.5 دارای هسته گچی بوده و سطح و لبه های طولی آن ها با کاغذ محکم مخصوص پوشانده شده است . نیازی به رنگ آمیزی نداشته و بدین ترتیب سرعت کار بالا می رود. از الیاف معدنی پشم سنگ ، خاک رس و پرلیت تشکیل و ساخته شده ودر طرحهای زیبا و متنوع تولید و عرضه می شود با توجه به ویژگیهای بیشمار این پانل های معدنی میتوان در محیطهای مختلفی از آن استفاده کرد . سقف کشسان لابل گرد و غبار و باکتری و رطوبت را به خود جذب نمی کند. در مواردی که آسیب بر اثر ضربات ناگهانی یا تغییردما و رطوبت به سقف کناف رسیده است. سقف کشسان لابل در مقابل نم و رطوبت مقاوم است و در محیط های مرطوب کیفیت خود را حفظ می کند.