وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-سید حمید وکیلی

یعنی اگر وکیل پایه یک در انجام کاری تقصیر داشته باشد و این تقصیر باعث خسارتی به موکل شود مسئول جبران خسارت موکل است. این دسته بعد از قبولی در آزمون باید مراحل مصاحبه را طی کنند می توانند پروانه وکالت دریافت کنند. در صورتی که در غرب تهران زندگی می کنید و نیازبه وکیل در غرب تهران دارید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و یا با تعیین وقت قبلی به نشانی فلکه دوم صادقیه، مجتمع تجاری طلا ، طبقه مجله خبری وکیل 5 واحد 4 مراجعه نمائید. پیدا کردن وکیل خوب در تهران کار دشواری نیست ولی اینکه بتوانید وکیل حرفه ای در تهران پیدا کنید که بتواند به پروند شما اضافه شده و به عنوان وکیل مدافع در دادگاه حاضر شود کار دشواری است زیرا وکلای حرفه ای معمولا سرشان شلوغ است و زمان رسیدگی به پرونده های شما را ندارند. افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند.

  • با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت.
  • اگه هم نمیدونی کدوم وکیل متخصص پرونده شما در تهران هست اینجا رو کلیک کن تا وکیل متخصص پروندت رو معرفی کنیم و باهاش تلفنی صحبت کنی.
  • علاوه بر موارد فوق، سامانه حقوقی بنیاد وکلا، با بهره‌مندی از کارشناسان و مشاوران حقوقی و وکلای مجرب و متخصص، آماده خدمات رسانی در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانواده، اختلافات حوزه کار و روابط کارگر و کارفرما و سایر مسائل حقوقی است.
  • البته که با وجود اینکه تعداد وکلای کشور بسیار زیاد است قطعاً پیدا کردن وکیل خوب چالش و شرایط مهمی را به وجود می ‌آورد بنابراین باید به قدری در این باره اطلاعات داشته باشید تا بتوانید بهترین وکیل را در تهران به سادگی بیابید و به او اعتماد کنید.
  • برای اینکه بدانیم وکیل کلاهبرداری در چه زمینه ای تخصص دارد باید ابتدا در رابطه با جرم کلاهبرداری اطلاعاتی داشته باشیم.

از دیگر روش‌های فوق العاده ای که در جستجوی وکیل می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد، جستجوی فضای آنلاین است. با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر!

وکیل انتخابی

یعنی شما می‌بایست متناسب با توان خود، بهترین وکیل ممکن را انتخاب کنید. حق الوکاله بهترین وکیل براساس موضوع پرونده (خانواده، مالی، ملکی، کیفری و …) نوع ورود به پرونده (به عنوان خواهان یا خوانده، شاکی یا متهم)، میزان ادله موجود برای اثبات ادعا، میزان زمان در اختیار وکیل برای بررسی پرونده، محل مرجع قضایی پرونده و … تعیین می‌گردد. به این نکته توجه داشته باشید که همانند هر کاری، کیفیت در وکالت بسیار مهم است.

از شاخصه‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری، فن بیان عالی و قدرت سخنوری و همچنین قدرت متقاعد نمودن موکل و طرف دعواست. در بسیاری از موارد غالب بودن این ویژگی منجر به موفقیت وکیل در روند دادرسی گردیده است. پس برای انتخاب بهترین وکیل لازم است به تمامی شاخصه‌های فوق الذکر توجه دقیق گردد. این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است. کانون وکلای دادگستری یکی از سازمانه‌ای مردم نهاد کشور است که در سال ۱۳۳۱ هجری تحت عنوان سازمان و نهادی مستقل و سازمان یافته معرفی گردید. در کل کشور ایران ۱۲ کانون وکلای دادگستری شکل گرفته که کانون مرکزی آن در پایتخت کشور شهر تهران قرار گرفته است.

تنظیم قراداد

هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی متفاوتی داره که وکیل در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیره. دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد. همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. اخذ پروانه وکالت اتفاقی دارای هزینه‌هایی است که باید به کانون محل طرح دعوا پرداخت و مجوز لازم صادر گردد. وکیل پایه یک دادگستری در صورت دریافت هر نوع سند و مدرکی از موکل، موظف است به او رسید داده و در حفظ و نگهداری آن بکوشد.

هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. در حال حاضر، در هر کدام از حوزه‌های فوق وکیل آقا و یا خانم متخصص به فراوانی وجود دارد و افراد براساس علاقه و میل خود می‌توانند در پرونده های مختلف وکیل خانم و یا آقا انتخاب کنند. معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را برمی‌گزینند. در این مقاله با مفهوم وکیل و راهکارهای انتخاب یک بهترین وکیل در هر پرونده‌ای آشنا خواهید شد تا بتوانید دعاوی حقوقی و کیفری خود را به درستی پیگیری کنید. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد.