وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها

وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. در این قسمت می فهرست وکلای بهترین شههای ایران را ملاحظه می نمایید.

  • در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد.
  • جویندگان وکیل در ایران به راحتی می توانند با شماره واتساپ وکیل در ایران تماس بگیرند و با وکیل مدنظر از جمله وکیل ملکی در ایران ، وکیل خانواده و وکیل کیفری مشورت کنند.
  • تمامی مسائل مطرح شده در محاکم قضایی مهم هستند اما مسائل کیفری حساسیت بیشتری دارند چون کلماتی همچون جرم و مجازات با آن همراه است.

آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. ایشان سه دوره عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بوده اند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. آشنایی با بهترین وکیل ایران باعث می شود تا انتخاب درستی داشته باشیم. اگر شناخت کاملی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری داشته باشیم، فرد مناسبی را برای رسیدگی به پرونده های ملکی، کیفری، خانواده،ثبتی و … انتخاب می کنیم تا به این ترتیب میزان موفقیت ما در دادگاه بالاتر رود. در ادامه مقاله سعی کرده ایم 10 وکیل خوب در ایران را معرفی کنیم.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی فانوس

امضاکنندگان این بیانیه که نسخه‌ای از آن برای ار.اف.‌ای فارسی فرستاده شده، با یادآوری این که «مشروعیت هر قانون به رضایت و اراده عمومی است و هیچ اراده دیگری این اجازه را ندارد تا بجای ایشان تصمیم بگیرد» افزوده‌اند که «اگر چنین اتفاقی بیفتد، مردم حق دارند که با چنین اراده‌ای نامشروع و تصمیمات و قوانین آن مبارزه و مقابله کنند». در این بیانیه گفته شده که جمهوری اسلامی از ابتدا خواسته «ملت را به کمک ولایت مطلقه یک نفر فقیه، به امت تبدیل کند». همچنین لازم بذکر است در صورت تخلف وکیل و خروج از حدود اختیارتی که به وی داده شده می توان از او شکایت کرد و وکیل را عزل نمود. این مقاله فقط بر پایهٔ یک منبع نوشته شده است یا اینکه تا اندازه زیادی به یک منبع وابسته است.

تا از بهترین وکیل اراک【سال1401】⚖️

می شوند و تعدادی در خارج از کشور ملک و املاک می خرند و تفننی کار و تفریح می کنند. آیا میدانید گرانترین وکیل در ایران کیست ؟گرانترین حق وکالت را در ایران فردی میگیرد که اصلا پرونده هایش هم نمیبنید اسم ایشان علی صابری است او گران‌ترین وکیل ایران است. یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان.

بهترین وکیل طلاق کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!!

افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند. پس در این شرایط می‌توانند به وکیل پایه یک دادگستری وکالت دهند. برای پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در ایران می توانید گشتی در سایت گروه وکلای دیوان سالار بزنید و تعداد پرونده های موفق و تخصص وکلای همکاران را نگاه کنید. قطعا کار در مجموعه ای که تیمی و گروهی انجام می شود کیفیت بالاتری خواهد داشت. اما اگر یکی از طرفین در خارج از کشور زندگی کنند طلاق به این سادگی نخواهد بود و حتما باید از حضور وکیل در ایران بهره ببرند. برای انجام مشاوره با وکیل طلاق در ایران در مورد موضوع طلاق و دادن وکالت باید با وکیل متخصص و متعهد در حوزه طلاق گفت و گو کنید که همین الان از طریق شماره های درج شده در سایت این امکان فراهم است.