وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت

در صورتی که برای پرونده حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارید، وکلای دادسو می توانند این کار را برای شما به بهترین صورت انجام دهند. بله./ کلیه امور مربوط به ایرانیان حارج از کشور و وکیل در ایران در دادسو قابل پیگیری هستند. کلیه خدمات مربوط به طلاق در سوئیس را وکلای دادسو برای شما انجام می دهند. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.

لیکن از آنجایی که در احراز تخلف وکیل از نظامات آیین نامه ای، فضای حاکم بر رسیدگی، شبیه شرایط حاکم بر دادگاههای جزایی از جهت احراز سوءنیت و عمد وکیل در تخلفات ارتکابی می باشد ولی در دعاوی مسئولیت مدنی، صرف اثبات تقصیر مرتکب قطع نظر از عمدی یا غیرعمدی بودن آن، کافی است، از این جهت می توان پاسخ فوق را مثبت دانست. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.

شایع ترین دعاوی ملکی الزام به تنظیم سند، دعاوی مربوط به قرارداد های مشارکت در ساخت و دعاوی موجر و مستاجرین و… میباشد. این دعاوی با طرح دادخواست در دفتر خدمات قضایی شروع و با ارجاع به دادگاه حقوقی پیگیری میگردد. این دفتر با دانش لازم و سابقه پرونده های متعدد، این امید را می دهد که موکلین در اسرع وقت و با طرح صحیح خواسته به نتیجه مطلوب رسیده و احقاق حق گردد.

درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید. ببینید از دیدگاه شما اینطور هست با توجه به تجربه ای که داشتیم فردی خودسر جهت پرونده ای با توجه به اطلاعاتی که شما فرمودین از جستجو کردن و اطرافیان اقدام به طرح دادخواستی کرده بودند که این امر از جهت اینکه اطلاعات علمی و تخصص و تجربه ای نداشته باعث از دست دادن ملک خود شده است. بیشترین و کمترین حق وکالتی که شنیدید یک وکیل گرفته است چقدر بوده است ؟آیا همه وکیل ها پولدار هستند؟ آیا میزان حق الوکاله دریافتی وکلا با میزان فعالیتشان متناسب است؟ برای ما کامنت بگذارید..

  • خوب همیشه در هر صنفی پیدا کردن بهترین ها کار سختی است اما معمولا شاخص هایی برای پیدا کردن بهترین ها وجود دارد.
  • هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است.
  • قرارداد شما با وکیل در ایران از طریق سامانه میخک و یا سامانه ثنا تنظیم می شود و با توجه به اینکه این سامانه ها زیر نظر قوه قضاییه و یا وزارت امور خارجه است، قرارداد رسمی محسوب می شود.
  • در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.
  • بنابراین زمانی که به بهترین وکیل ایران مراجعه می کنید حتما مطمئن شوید که پروانه وکالت پایه یک داشته باشد تا بتواند به پرونده شما به درستی رسیدگی کند و درصد موفقیت را در دادگاه بالا ببرد.
  • از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بتواند بهترین راه حل را برای حل مسئله حقوقی پیدا کند.

جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت.

چگونه به وکیل در ایران وکالت دهیم؟

میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند. این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد.

. وکیل طلاق

خانمی با اظهار به اینکه با ایشان رابطه داشته ام با شکایت تجاوز به عنف قصد اخاذی از بنده را داشت. همکاران ما از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهند بود، در صورت نیاز می‌تونید با کارشناسان دادسو تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد.

نکته قابل توجه در مورد الزامات ناشی از مقررات قانون وکالت آن است که بخش عمده آنها عنوان تعهد مستقل نداشته، بلکه صرفاً در جهت تضمین حسن اجرای تعهدات اصلی معنا پیدا می کنند. بطوری که می توان آنها را به شرایطی که به منظور تعيين چگونگی اجرای یک قرارداد، به صورت شروط ضمن عقد پیش بینی می شود، تعبير نمود با این تفاوت که شرایط مزبور بدلیل ارتباط آنها با نظام دادرسی، وصف آمره داشته و تخلف ناپذیر است. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است. میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. امروزه به لطف تکنولوژی برقراری ارتباط از هر نقطه ای از جهان به کاری ساده و کم هزینه تبدیل شده است. در حال حاضر دغدغه ای برای پیدا کردن وکیل خوب در ایران وجود ندارد.

یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان. چندین سالی است که وکیل های میتوانند در زمینه طلاق بیشترین درآمد را کسب کنند . میزان حق وکالت در طلاق کاملا بستگی به شرایط مختلف دارد بطور مثال اینکه چقدر شخص مهریه کرده باشد و از همه مهمتر اینکه شخص چقدر برایش این جدایی اهمیت دارد.