وکیل خبره در اصفهان وکیل عالی در اصفهان-سید حمید وکیلی

در مدت 8 سال سابقه وکالت خویش خدمات وکالتی مثل نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری و غیر حضوری، قراردادها و اخذ پرونده داشته است. خانم جوادی نژاد دارای خدمات وکالتی مانند قرارداد، اخذ پرونده و مشاوره حضوری و غیرحضوری است که مشاوره ایشان با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره 2298از کانون وکلای دادگستری که در سال 1392صادر شده است.

  • امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای دعاوی تجاری اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است.
  • آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند.
  • تنها کافی است یکی از روش‌های پیشنهادی ما را امتحان کنید و از مشورت کارشناسانه‌ی مهدی علیجانی، بهره‌مند شوید.
  • شما اگر ساکن اصفهان یا شهر های آن هستید و قصد دارید با یک وکیل در اصفهان صحبت کنید ، شماره تلفن وکیل اصفهان بهترین گزینه برای شما عزیزان است که براحتی و در کمترین زمان می توانید با وکیل مجرب اصفهان مشاوره داشته باشید.
  • چرا که هر اشتباهی در این راه می تونه منجر به نتایج جبران ناپذیری برای شما بشه.
  • در حال حاضر،وکلای پایه یکدر کشور ما به دو گروهوکلای کانون وکلا دادگستری و وکلای قوه قضاییهتقسیم می شوند.

ابتدا به دنبال وکیل پایه یک دادگستری باشید، در مراحل بعدی وکیلی که امانت دار، صادق، با سابقه و دارای اطلاعات کامل در خصوص پرونده شما باشد را انتخاب کنید. میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. همچنین یک وکیل خبره در اصفهان با داشتن خلق و خوی خوب باعث می شود تا مراجعه کنندگانش در هنگام مشاوره، به او اعتماد کنند و تمام مسائل و مشکلات حقوقی و یا خصوصی ترین مسائل را با او در میان بگذارند. یک وکیل خبره در اصفهان وظیفه دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی و دقیق در مورد پرونده به مراجعه کنندگان خود، آنها را از شرایط موجود آگاه سازد و در این موضوع کوتاهی نکند. جهت رزرو نوبت مشاوره حضوری و غیرحضوری (تلفنی) و مشاوره روی دکمه های زیر کلیک کنید. من از بین وکیل های معرفی شده در این وبسایت و همینطور وکیل های دیگه با افراد مختلفی تماس و مشاوره گرفتن.

بهترین وکیل یاسوج را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است. آقای شبیه گردان دارای مشاوره حضوری و غیر حضوری می‌باشد مجله خبری وکیل که با تعیین وقت قبلی و همراه با هزینه است. دارای پروانه وکالت به شماره از کانون وکلای قوه قضایی که در سال 1391صادر شده است.

سوال از وکیل ملکی در اصفهان

وی همچنین به عنوان فردی که با زیر و بم قانون آشنایی داشته و بر علوم قضایی تسلط کامل دارد، تدریس حقوق خانواده برای دانشجویان این رشته را نیز، پذیرفته است. خب، قدم اول برای هر پرونده انتخاب یک وکیل خوبه، کسی که تخصص و تبحر و تعهد داشته باشه و بتونه در کمترین زمان ممکن، بهترین نتیجه رو بگیره. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. از سال 1380 شروع به وکالت در زمینه خدمات حقوقی کردم و پس از 3 سال در سال 1383 پروانه وکالت را کسب و به طور رسمی در زمینه حقوقی خدمت رسانی کردم . قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است.

از این صفات حرفه‌ای می‌توان به رازنگه‌دار بودن و امانت‌داری، موقعیت‌سنج بودن و واقع‌بینی، باتجربه بودن و کاربلدی، دانش آکادمیک و جامع، آزادی عمل و استقلال اشاره کرد. از دیگر عناوین حرفه‌ای ایشان، مدیر آموزشی و همکاری حرفه‌ای با سازمان‌هایی همچون نیروی انتظامی، بهزیستی، وزارت بهداشت و بنیاد شهدا می‌باشد. این صفات همگی نشان‌دهنده تسلط کامل و جامع وی بر موضوعات و دعاوی‌هایی است که شما با یکی از آن‌ها مواجه هستید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

انواع استعلامات انلاین ثبتی در اصفهان

نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد. در طول فعالیت در حرفه وکالت دادگستری ، وکالت پرونده های مختلف حقوقی ، کیفری ، ملکی و خانوادگی و غیره را در اصفهان ، تهران ، و استانهای مختلف کشور عهده دار بوده و همچنان مشغول به خدمت گزاری هستند . دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. ملاک من برای گزینش بهترین وکیل در اصفهان این بوده که وکیل همسرعت پیگیری در دعوا، هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن. نکته مهم دیگری که در رابطه با انتخاب وکیل در اصفهانباید مورد توجه قرار گیرد، این مساله است که حق الوکاله و حق المشاوره وکیل، اصولا بر اساس رقم تعیین شده توسط وکیل و با موافقت موکل تعیین و پرداخت می شود.