نهال گردو پالیز گردو بزرگترین مرجع تخصصی نهال گردو | nahalfa

نهال گردو پالیز گردو بزرگترین مرجع تخصصی نهال گردو | nahalfa

مناسب کشت و کار برای مناطق معتدل، فاصله زمانی بروز گل های نر و ماده کم است و در حقیقت تا حدودی دارای پوشش گرده افشانی خودی است. زمان رسیدن محصول در شرایط کرج اوایل شهریورماه ، از ارقام پر محصول ، متوسط میزان محصول هر درخت به 38 کیلوگرم می رسد. متوسط عملکرد در هر هکتار در شرایط مناسب 7800 کیلوگرم برآورده شده است، متوسط وزن میوه 18 گرم، متوسط وزن مغز 5/5 گرم و نسبت مغز و به 59 درصد می رسد میزان حساسیت به سرمای زمستانه زیاد است. شکل میوه کشیده، رنگ مغز قهوه ای روشن، سطح پوسته چوبی صاف، پوست نازک و مغز به راحتی از پوست جدا می شود. دارای درختانی نسبتا پا کوتاه با قدرت رویشی متوسط تیپ تشکیل جوانه های بارده 10 درصد جانبی (عموما انتهایی)، در بعضی مواقع به صورت خوشه ای میوه تولید می کند. زمان رسیدن محصول در شرایط کرج اوایل شهریورماه ، از ارقام پر محصول ، متوسط میزان محصول هر درخت به 22 کیلوگرم می رسد.

  • نهال گردو ژنوتیپ مراغه کشور سازنده نهال نهال گردو ژنوتیپ مراغه برای اولین بار در ایران و در شهر مراغه (از شهرهای واقع در استان آذربایجان شرقی) تولید و عرضه شد.
  • افرادی که گردو میخورند به دلیل خواص عالی که گردو دارد سیاهی دور چشم و پف آن رفع شده و بدلیل وجود ویتامین های گردو B , https://nahalfa.com E پوست صاف تری داشته و دیرتر چین و چروک می شود.
  • در چنین مناطقی اواخر فصل زمستان یا اوایل بهار بهترین زمان برای کاشت نهال محسوب می‌شود.
  • نوردهی؛ محصول نهایی نهال میوه گردو به‌شدت به میزان آفتاب و نوری که درخت در آن قرار می‌گیرد بستگی دارد.

ولی در بعضی ارقام بین 500 تا 1800 هم کفایت می‌باشد. در صورت عدم دریافت این میزان سرما جوانه‌ها اصلا تشکیل نمی‌شوند در نتیجه تناژدهی بسیار پایین می‌اید. دوره گرده افشانی پاین به خوبی با دوره پذیرش گل های مادگی همزمانی دارد، و باغات رقم پاین اغلب بسیار بارور هستند.

انواع نهال گردو مدل دماوند

درخت گردو حدود 15 تا 20 سال فضای خاصی را اشغال می کند ، بنابراین هنگام طراحی فاصله باید بیشترین میزان کار را در نظر گرفت. بذرهای حاصل از گرده افشانی رایگان گردوی ایرانی به عنوان پایه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. طبق منابع مختلف ، بسیاری از گونه های گردو ، مانند J.nigra ، J.

گردو ژنوتیپ خوشه ای تخم مرغی

سلام بزرگوار، برای منطقه گرمسار و آرادان در استان سمنان با آب وهوای حاشیه کویری( تابش آفتاب و باد نسبتا زیاد ، ماکزیمم گرمای تابستان تا حدود درجه) چه واریته ای از گردو را پیشنهاد میفرمایید؟ موفق وموید باشید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش، دکمه ی تماس با ما در سایت را فشرده و یکی از راه های ارتباطی را انتخاب نموده و با تیم مشاوره و فروش آریا نهال ارتباط مستقیم بر قرار نمایید. با لمس یا کلیک به روی دکمه ی تماس با ما، آدرس مجموعه نشان داده شده است که می توانید با لمس آن از طریق گوگل مپ آدرس دقیق مجموعه را در آذربایجان غربی، مشاهده نمایید.

خرید نهال گردو: لیست قیمت نهال (اسفند + مشخصات

میخواستم نکات مهم خرید نهال گردو رو کامل بدونم و اطلاعات کاملتری درباره کیفیت گردو ها و کیفیت بادام از لحاظ چربی و عطر بگیرم. و اون طوری که سایتتون رو بررسی کردم یکی از بخش های عمده فعالیتتون نهال های پیوندی هست. انتخاب رقم نهال گردو، با توجه به ارتفاع منطقه و شرایط آب و هوایی صورت می پذیرد. نهالستان ارغوان ارسال به سراسر کشور دارد و تمامی محصولات با ضمانت خدمت شما عرضه می شوند، برای هماهنگی و خرید نهال گردو با شماره تماس های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.