معرفی و دانلود کتاب آموزش کاملا تصویری اندروید برای گوشی‌ها و تبلت‌ها Guy Hart کتابراه

معرفی و دانلود کتاب آموزش کاملا تصویری اندروید برای گوشی‌ها و تبلت‌ها Guy Hart کتابراه

با این حال، اگر می‌خواهید مطالعه شما را ذخیره کند، باید کتاب را باز کنید و آن را در قفسه مجازی خود http://www.faraketab.ir/ قرار دهید. اپ کاربردی Aldiko گزینه‌های مختلفی را برای تنظیم اندازه قلم، صورت قلم و تنظیمات پس‌زمینه متناسب با نیاز خواننده فراهم می‌کند. Aldiko با ویژگی‌های گسترده خود تجربه خواندن عالی را ارائه می‌دهد. اگرچه ممکن است اپلیکیشن کتابراه مانند رقبایش از محبوبیت بالایی برخوردار نباشد، ولی ویژگی‌های خاصی که این اپ کتابخوانی به طور خاص دارد باعث شد که ما در این مقاله آن را در فهرست بهترین اپلیکیشن های کتاب قرار دهیم.

  • اگر با کمبود فضا مواجه هستید، می‌توانید کتاب‌ها را به صورت بخش بخش دانلود کنید.
  • برنامه کتابخوانی شنوتو را می‌توان نزدیک به پلتفرم نوار دانست؛ بستری صوتی که اجازه می‌دهد به آرشیوی گسترده از کتاب صوتی و پادکست دسترسی یابید.
  • حتی می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در دسته‌بندی‌های دلخواه ذخیره کنید که می‌تواند شامل ژانر یا برچسب مدنظرتان باشد.

توضیح دادن خلاصه کتاب‌ها؛ اینکه کتاب درباره چیست و یا چه چیزهایی در آن یاد شده، چیزی است که اپلیکیشن خلاصه به شما ارائه می‌کند. به کمک برنامه Android Book App Maker می توانید به راحتی و بدون هیچ پیش آموزشی برای دستگاه های اندرویدی کتاب بسازید. کتاب های ساخته شده از زبان فارسی پشتیبانی می کنند و از رابط کاربری جالبی برخوردار است که نمونه هایی از آن را می توانید در بازار مشاهده کنید. برای ساخت کتاب الکترونیکی با استفاده از این نرم افزار به هیچ کدنویسی نیاز نخواهید داشت. همچنین می توانید بر روی کتاب هایی که با استفاده از این نرم افزار، به صورت رایگان می سازید، تبلیغات خود را قرار داده و شروع به کسب درآمد کنید. برنامه کتاب خوانی گوگل بوکز درواقع اپلیکیشنی است که گوگل برای علاقه‌مندان به کتاب های الکترونیکی ارائه کرده، البته با این تفاوت که تنها از یک یا چند زبان پشتیبانی نمی‌شود.

نرم افزار باز کردن فایلهای PDF بر روی موبایل …

امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه موبایل ایبوک جنرال نسخهشهریور ماه 91 رو آماده دانلود کردیم. این کتاب موبایل به صورت جاوا و آندروید و نسخه epub می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. امروز برای شما دوستان عزیز کتاب الکترونیکی موبایل ماهنامه ایبوک پارسی نسخهشهریور ماه 91 رو آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید کتابایبوک پارسی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

بهترین برنامه های زیبا کننده عکس چهره

فیدیبو نیز در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتاب خوان تحت وب در دسترس است و اجازه ورود هم‌زمان به یک حساب کاربری از سه دستگاه را می‌دهد. در ژانویه‌ی ۲۰۱۰، اپل سرویس خرید و مطالعه‌ی کتاب خود، یعنی Apple Books را رونمایی کرد؛ البته در آن زمان، این سرویس iBooks نام داشت. بعدها، این اپلیکیشن برای آیپد و مک‌بوک هم عرضه شد و استقبال درخورتوجه کاربران آی او اس را همراه داشت.

نظرات

وارد کردن فایل‌ها به این برنامه با یک کلیک کاملا ساده امکان پذیر است. Cool Reader یک پالت کاملاً قابل تنظیم، قالب‌بندی متن برای هر اندازه قلم و پیمایشی بسیار روان ارائه می‌دهد که خواندن را به یک فعالیت لذت بخش برای خواننده کتاب تبدیل می‌کند. Cool Reader تنها برنامه کتابخوان الکترونیکی است که تبدیل متن به گفتار را به صورت رایگان فراهم می‌کند. Cool Reader همچنین در اپ خود یک سوییچ در حالت شب/روز را ارائه می‌دهد که برای خواندن راحت در هر دو حالت، مجموعه رنگ، زمینه و نور پس‌زمینه مطابق با آن شرایط محیطی را ارائه می‌دهد.