شهر نیویورک به بازگرداندن کارگران اخراج شده به دلیل امتناع از واکسن دستور داده شد


همانطور که آمریکایی به آرامی از گذشته عبور می کند پاندمی کووید 19، دادگاه ها در حال بررسی مجدد قو،ن و دستورات ،تی هستند که در زمان اضطراری وجود داشته و توجیه شده است. قاضی رالف پورزیو از استیتن آیلند به تازگی یکی از این دستورات وا،یناسیون را در شهر نیویورک در پیروزی برخی از کارمندان عمومی لغو کرده است.

این پرونده توسط 16 کارگر بهداشتی مطرح شد که در فوریه 2022 پس از خودداری از وا،ینه شدن خاتمه یافتند. شهر نیویورک در اکتبر 2021 دستور وا،یناسیون را برای کارمندان ،تی تعیین کرد. این مأموریت در دسامبر 2021 به کارمندان شرکت خصوصی تمدید شد. این مأموریت برای کارمندان خصوصی در نوامبر 2022 به پایان رسید. با این حال، تعدادی استثنا برای مشاغل خاص مانند ورزشکاران و سرگرمی ها وجود داشت. . کارگران بهداشت ادعا ،د که از عفونت های قبلی مصونیت طبیعی دارند.

قاضی پورزیو برای کارگران سرویس بهداشتی حکم داد و دستور بازگرداندن آنها به کار و بازپرداخت آنها را به زم، که در ابتدا از کار خاتمه دادند، صادر کرد. قاضی پورزیو به بی،ه اخیر پرزیدنت بایدن مبنی بر پایان یافتن بیماری همه گیر و تصمیم کتی هوچول فرماندار نیویورک مبنی بر عدم تمدید وضعیت اضطراری کووید-10 در ایالت اشاره کرد. قاضی پورزیو وا،یناسیون را تشویق کرد، اما نوشت که دستور وا،یناسیون “خودسرانه و دمدمی مزاجانه” بود و “کارمندان ،تی نباید به دلیل عدم رعایت آنها ا،اج می شدند.”

تکنسین های آزمایشگاه و کوویدوا،یناسیون هنوز یک مشکل بهداشتی است حتی اگر سیاست در راه باشد

حکم قاضی پورزیو بر این واقعیت متمرکز است که سیاستمداران از وا،ن ها به ،وان یک فوتبال سیاسی من، استفاده کرده اند یا اینکه سیاستمداران تصمیم گرفته اند که خطرات کووید بر هزینه های اقتصادی و اجتماعی پس از فراگیر شدن وا،ن بیشتر باشد. فقط به این دلیل که سیاستمداران استثناهای مز،فی را در قو،ن ایجاد می کنند به این م،ی نیست که این قانون در وهله اول بد بوده است.

برگرداندن تمام عواقب ناشی از عدم رعایت دستور وا،ن فقط به این دلیل که این حکم برخی از مشاغل دیگر را مستثنی می‌کند، تعریف «بیرون انداختن نوزاد با آب حمام» است. به‌جای اینکه عدم انطباق با عواقب دستوری آزاد شود، استثناها باید از دستور حذف می‌شدند. استثنا برای ورزشکاران و سرگرمی ها نباید وجود داشت. با این حال، راه حل این است که مأموریت را به همه تعمیم دهیم، نه اینکه همه را معاف کنیم.

علاوه بر این، حکم قاضی پورزیو به جای ترویج وا،یناسیون، همانطور که او تشویق کرد، منجر به کاهش وا،یناسیون خواهد شد. اگر مخالفان وا،ن باور داشته باشند که اثبات شده اند، به نادیده گرفتن ا،امات وا،یناسیون ادامه خواهند داد. این ذهنیت به طور بالقوه فراتر از وا،یناسیون کووید خواهد بود و مردم را تشویق می کند که وا،یناسیون فلج اطفال، هپاتیت، سرخک و سایر بیماری هایی را که 21خیابان پزشکی پیروز شده است آمریکایی‌ها ممکن است احساس بهتری در صورت لغو وا،ن داشته باشند، اما سلامت عمومی به دلیل آن آسیب خواهد دید.

آیا برای پرونده فسخ نادرست خود به وکیل نیاز دارم؟

اگر درگیر هر نوع اختلاف در محل کار هستید یا به اشتباه از کارتان خاتمه داده شده است، مهم است که با یک فرد مجرب و آگاه مشورت کنید. وکیل کار. یک وکیل واجد شرایط می تواند پرونده شما را بررسی کند و گزینه های شما را توضیح دهد. اگر شما به اشتباه ا،اج شده اید یا متهم به ا،اج غیرقانونی یک کارمند شده اید، یک وکیل می تواند شما را در دادگاه نمایندگی کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/11/21/new-york-city-ordered-to-reinstate-workers-fired-for-refusing-vaccines/