سقف آلاچیق و انواع سقف های آلاچیق ، سقف آلاچیق کینگستون | elitarchgroup

سقف آلاچیق و انواع سقف های آلاچیق ، سقف آلاچیق کینگستون | elitarchgroup

با طراحی ظریف و نقش های زیبا روی بدنه آلاچیق می توان جذابیت و زیبایی فضا را چند محاسبات سازه برابر کرد . استفاده از رزین ها برای بالا بردن طول عمر آلاچیق چوبی موثر می باشد. در زمان ساخت این سازه باید به نکات خاصی توجه داشته باشید و اصول ویژه¬ای را که در ادامه بیان می¬کنیم، رعایت نمایید. شما می توانید یک طرح موجود را از بین چندین گزینه انتخاب کنید یا یک طرح سفارشی را سفارش دهید که به طور خاص برای باغ شما طراحی شده است. امروزه جدیدیترین مدل های آلاچیق در بازار یافت می شوند که در اندازه مناسب و در محدوده قیمت شما هستند.

  • کلیه محصولات چکادباماز جنس چوب پلاست، ترموود و کامپوزیت آلومینیوم می باشند.
  • از کاربردهای آلاچیق های پیش ساخته می‌توان به مواردی چون آلاچیق چوبی مدرن، الاچیق چوبی کباب پز، آلاچیق چوبی رستوران و … اشاره کرد.
  • اگر شما هم به فکر ساختن یک آلاچیق هستید، حتماً پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر اقدامی، تا انتهای مقاله را بخوانید.
  • امکان جابجایی، نصب سریع و جمع آوری آسان و فضای کمی‌که اشغال می‌کند نشان از کارایی آن به حساب می‌آید.
  • با در نظر گرفتن طراحی آلاچیق متنوع موجود، بهترین مدل را بر حسب مساحت مورد نظر و شرایط جوی منطقه، خریداری کنید.

ساختن آلاچیق روی استخر جلوه ای زیبا وجذاب دارد و در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و یک سبک ساده نیست بلکه سبکی زیبا و کاربردی می باشد. آلاچیق های فلزی ساده فضای پارک های شهری را زیباترمی کنند و محیطی مناسب برای استراحت افراد فراهم می کنند. داشتن تخصص در این امر بسیار واجب است ، استفاده از افراد متخصص در ساخت آلاچیق چوبی بسیار حائز اهمیت می باشد . با در نظر گرفتن طراحی آلاچیق متنوع موجود، بهترین مدل را بر حسب مساحت مورد نظر و شرایط جوی منطقه، خریداری کنید. این، سازه کوچکی است که در باغ قرار گرفته است، با کفپوش، سقف محکم و ستون¬های متعدد می توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد، اما عمدتاً برای ایجاد منظره بیرونی زیبا به کار گرفته می شوند.

تاب فضای باز ماهوت

در ساخت و طراحی آلاچیق بالا از یک سکوی چوبی، پایه های ستون سیمانی با قطعه های سنگ، ستون های چوبی و سقف شیب دار از همان جنس استفاده شده است. فضای داخل آن نیز دقیقا مشابه فضای یک نشیمن در منزل چیده شده و برای روشن کردن آن از فانوس های آویخته شده بهره گرفته شده است. تصویر بعدی، آلاچیقی را نشان می دهد که یک سمت آن چسبیده به سطح دیوار است. فلز برای ساخت ستون ها و دیواره ها به کار رفته و چوب، سقف را می سازد. چیزی که این آلاچیق را زیبا کرده، حضور گیاهان در فضای داخلی آن است.

آلاچیق کد ۴۰۱۲

علاوه بر جنس مواد سازنده آلاچیق، نوع طراحی و شکل آنها هم فاکتور مهمی از منظر بصری و همینطور اقتصادی است. تایل‌های کینگستون، یک پوشش نسبتاً جدید برای سازه‌های بزرگ و آلاچیق است. سقف کینگستون، نوعی پوشش آسفالتی است که با سنگ‌ریزه و بر اساس تکنولوژی‌های روز، تولید می‌شود و کیفیت و دوام فوق‌العاده‌ای دارد.