جشن شکرگذاری مبارک!!! – جاناتان تورلی


روز شکرگزاری بر همه مبارک. ما روز خود را با کاسه تورلی بوقلمون سالانه خود آغاز کردیم – که بیش از 50 سال سنت ناگسستنی دارد. من در حال پختن دو بوقلمون معمولی خود هستم: یکی روی گریل در حال دودی و دیگری در فر.

کاسه ،یه ما همیشه ،س ها را در مقابل واشنگتن نشان می دهد. من با افتخار مربی ،س ها هستم. متأسفانه امسال نیز مانند بسیاری از فصل های معمولی گذشت. واشنگتن 6-0 پیروز شد. با این حال، این بازی بدون جنجال نبود.

برای مثال، شیکاگو توپ را زیر یک نوزاد گذاشت و مادرش به سمت منطقه انتهایی راه رفت – حرکت NFL کتاب درسی. در کمال انزجار و شوک ما، واشنگتن هیچ نگر، برای این نوزاد بیگناه نشان نداد که مادر را زیر دوید و هر دو را لمس کرد. مثل تماشای دین،ا در حین کار در استرالیا بود. نجابتی در ورزش باقی نمانده است. هر دو تیم در نهایت به یک میز پر از دونات، شکلات داغ، و سایر لذت های آشپزی بازنشسته شدند.

امروز مجموعه معمولی بوقلمون های دودی و معمولی خود را با چاشنی نان ذرت سیب درست می کنیم. ما همچنین زغال اخته تازه ساخته شده، سس، اسفناج پخته شده، سالاد والدورف، پوره سیب زمینی و غذاهای دیگر داریم. ما همچنین مجموعه ای از پای های تازه ساخته شده داریم، از جمله پای کدو تنبل مورد علاقه من.

پس بهترین آرزوها را برای تعطیلات عالی از طرف خانواده ام برای خانواده شما دارم. بنابراین شکرگزاری برای همه مبارک!

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/11/24/happy-thanksgiving-15/