“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان-سید حمید وکیلی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به خانم فاطمه یعقوبی می باشد. هیچ وجه راه های غیر قانونی را معرفی نمی کند و دادن جوِ به موکل خودداری میکند. وکلای وکیل نوین در بازده های مشخص جلسه گذاشته و پرونده های صورت گرفته را به شور میگذارند این عمل میزان خطا را به حد اقل کاهش میدهد. من که متوجه اشتباه موکلم شده بودم بهش توضیح دادم که طلاق در ازدواج با فسخ در ازدواج تفاوت دارند و تشریفاتی که در طلاق هستش در فسخ نکاح لازم نیست.

  • موسسه حقوقی تهران وکیل با بیش از هزاران پرونده موفق و فعالیت در بیش از 22 استان کشور با شعار ( عدالت برای همه ) توقیق خدمت به هموطنان گرامی دارد.
  • وکیل خوب امانت دار و راز دار بسیار خوبی است و موکل در کنار وکیل احساس آرامش می کند.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد.
  • دانشجویانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته اخذ نموده اند برای اجازه شرکت در آزمون، دروس دوره کارشناسی را در کاردانی پاس کرده باشند.
  • جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

این کتاب شامل 3 قسمت است که قسمت اول آن در دانشگاه و مقطع کارشناسی تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت مجله خبری وکیل رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند.

کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ملکی یک وکیل پایه دادگستری می‌باشد که در دعاوی ملکی نظیر دعاوی موجر و مستاجر، تخلیه، خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، افراز ملک مشاعی، الزام به ایفای تعهد و یا الزام به تحویل مبیع و … تبحر دارد. دعاوی ملکی به دلیل نوع ماهیت و شکل خود معمولا طولانی بوده و نیازمند تسلط به قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی و … دارند که این امر برای افراد عادی ممکن نیست. وکیل خانواده، وکیل پایه یک دادگستری است که به طور تخصصی در حوزه مختلف دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوجه، طلاق از سمت زوج، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت، الزام به تمکین و … فعالیت می‌کند. نماینده حقوقی خانواده علاوه بر تسلط بر مسائل حقوق خانواده می‌بایست یک روانشناس خوب نیز باشد. در بسیاری از پرونده های خانواده به خصوص طلاق، زوجین آسیب‌های زیادی را تحمل کرده‌اند و علاوه بر یک نماینده حقوقی نیازمند یک دوست و هم‌صحبت هستند تا بتوانند علاوه بر مشکل حقوقی، روح خود را درمان کنند. مورد دیگری که در دیوان عدالت اداری ممکن است به وجود بیاید این می باشد که حکم صادره در این رابطه احتمال دارد که بر علیه فرد صادر شده باشد در این مورد لایحه خود را برای اعتراض به دیوان عدالت اداری ارسال نماید.

تماس با وکالت آنلاین

این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید.

اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است. با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. باید این نکته گفته شود که دستمزد و حقوق وکیل تسخیری از صندوق قوه ی قضاییه و دادگاه پرداخت میشود. وکیل تسخیری به معنای داشتن وکیل درجه دو نیست بلکه از بین وکلای کانون دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری به انتخاب قاضی صورت میگیرد.