وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی

ایشان دارای سوابق مهمی همچون، عضو اصلی هیأت مدیره و هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری مرکز و عضویت در کمیسیون های حقوقی، آموزشی و طرح و برنامه و کمیسیون کارآموزی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. افرادی که نیاز به اخذ مشورت و راهنمایی از متخصصین امور حقوقی دارند می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه، با آرامش خاطر امور خود را به او بسپارند و مطمئن باشند که وکیل انتخابی آن ها از بهترین روش های موجود برای موفقیت در پرونده آن ها استفاده می کند. اولین و مهم ترین اقدام برای حل یک مشکل حقوقی و یا انجام یک کار قانونی، انتخاب یک وکیل خوب و مناسب با موضوع مورد نظر است. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند. در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید.

  • از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند.
  • ایشان عضو حقوقدان کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند.
  • شاید سوالی که می‌پرسید به نظر شما یا اطرفیانتان پشت پا افتاده و بی اهمیت باشد ولی یادتان باشد وکیل اینجاست تا به شما کمک کند هیچ برگه‌ای را بی دلیل و بدون علم کافی از مفاد آن امضا نکنید.
  • سایر وکلا مربوط به کانون ها و شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند.
  • داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید.

و تمام تلاش خود را در جهت موفق شدن پرونده موکل پیش می‌برد. زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود. و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. ما در این مقاله میخواهیم به طور کامل در مورد بهترین وکیل تهران صحبت کنید و از ویژگی های آن بگوییم و دلیل اینکه چرا شده بهترین وکیل؟ همچنین به شما خواهیم گفت چگونه می شود سوال خود را از این وکیل حرفه ای و خبره بپرسیم که بتواند به خوبی کار پرونده ما را انجام دهد.

بهترین وکیل خانم در تهران

در ادامه‌ی مطلب کمی مفهوم وکالت را بررسی می‌کنیم و سپس به بیان ویژگی های وکیل خوب در تهران و معرفی وکیل خوب در تهران می پردازیم. ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم. این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است.

مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری با بهترین وکیل در تهران: 09122171024

اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد. گروه وکلای عدل ایرانیان با برخورداری از متبحر ترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ثبتی، ملکی، تجاری و … می باشد. متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند.

در بخش بعد بهویژگی های وکیل متخصص حقوقی در تهرانمی پردازیم پس با ما همراه باشید. فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و …. در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید.