مشاوره مالیاتی و دادرسی مالیاتی پرشین تکس آنلاین تلفنی حضوری | تکس مپ

مشاوره مالیاتی و دادرسی مالیاتی پرشین تکس آنلاین تلفنی حضوری | تکس مپ

به این مهم دقت داشته باشید که مهارت مشاور مالیاتی و کارایی که برای مجموعه دارد از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. تمامی این موارد بستگی به کارفرمایی دارد که قصد استخدام کردن مشاور مالیاتی را دارد. حتماً بر این موضوع واقف هستید که بیمه و امور مالیاتی دو رکن اساسی در هر کسب و کاری محسوب می شوند. این شامل برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری، پرداخت بدهی، تأمین مالی، برنامه‌ریزی بازنشستگی و سایر موارد است.

  • به همین دلیل، اشخاصی که ملزم به پرداخت مالیات بوده یا همان مودیان مالیاتی، همواره به دنبال یافتن راه های قانونی بوده که با استفاده از این راه ها و روش ها، بدون ارتکاب جرم فرار مالیاتی، مالیات پرداختی خود به دولت را تا حد امکان، کاهش دهند.
  • چگونه باید بفهمیم که آیا مالیات براساس تراکنش بانکی بوده یانه؟ ایا از وجودمشخصات هردستگاه پوز دارایی اطلاع داره.یا اینکه تاسقف موردنظرنرسه امکان دسترسی به مشخصات صاحب حساب و نداره.
  • در مقابل، وکیل دعاوی مالیاتی، شخصی است که پروانه وکالت نداشته و فقط به کار مشاوره مالیاتی دادن، مشغول می باشد.
  • هدف مشاور مالیاتی و مشاور مالی یکسان است، هر دو تلاش می‌کنند به کاهش هزینه‌ها و در نهایت سودآوری شرکت یا کسب و کار کمک کنند.

برخی از شرکت‌های حسابداری با ارائه خدماتی به کسب و کارها و شرکت‌های مختلف، روش‌هایی را برای کاهش مالیات و جرایم مالیاتی در نظر می‌گیرند که به این روش‌ها مشاوره مالیاتی می‌گویند. مجموعه تضمین حساب با هدف تکریم مشتریان عزیز ، مشاوره مالیاتی رایگان ارائه می دهد. برای داشتن یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار مجموعه خود و سپس دریافت مشاوره مالیاتی رایگان با کارشناسان مالیاتی ما تماس حاصل فرمایید و سوال مالیاتی خود را مطرح نمایید. اگر احساس می کنید در حال حاضر در وضعیت مالی مناسبی قرار ندارید و بودجه مد نظر جهت دریافت مشاوره مالیاتی ندارید نگران نباشید. بسیاری از اشخاص حقیقی و شرکت ها برای اینکه سوالات مالیاتی و مشکلات مالیاتی خود را حل و رفع نمایند ترجیح می دهند از مشاور مالیاتی آنلاین بهره مند شوند.

برای مشاوره فوری و مشاوره فوری تماس بگیرید

بنابراین، همان گونه که ملاحظه می شود، پرداخت مالیات، منجر به کاهش درآمد و به دنبال آن، سود فعالیت تجاری یک تاجر حقیقی یا حقوقی می گردد که مسلما مطلوب این اشخاص نمی باشد. به همین دلیل، اشخاصی که ملزم به پرداخت مالیات بوده یا همان مودیان مالیاتی، همواره به دنبال یافتن راه های قانونی بوده که با استفاده از این راه ها و روش ها، بدون ارتکاب جرم فرار مالیاتی، مالیات پرداختی خود به دولت را تا حد امکان، کاهش دهند. توجه کنید که در برخی مجموعه ها حسابدار مالی و مالیاتی مستقر است و صرفا به یک نفر مشاور مالیاتی جهت کنترل حسابها و تکالیف مالیاتی مربوطه می پردازد و در حین اجرا نکات مالیاتی مربوط به مجموعه را متذکر میشود. در این حالت می توان با استخدام مشاور مالیاتی و توافق انجام کل امور به صورت پروژه ای به توافق رسید. در این مواقع معمولا خود مشاور مالیاتی کادر مالی و نیروی انسانی مربوطه را فراهم می کند و مدیریت مالی و مالیاتی مجموعه را عهده دار می شود. این امر شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید ولی پیچیدگی قوانین مالیاتی و تغییر مکرر آنها باعث شده است کسب و کار ها به شدت به مشاوره مالیاتی وابسته باشند.

برندهای معتبری که از ما مشاوره مالیاتی گرفته‌اند

بر اساس قانون، صاحبان مشاغل موضوع این قانون مکلف اند اسناد و مدارک لازم برای تشخیص درآمد مشمول مالیات و هزینه های خود رابطور کافی نگهداری نمایند. شخصی که از طریق اشتغال به شغلی غیر از ( درآمد اجاره املاک و درآمد حقوق) کسب درآمد نمایند، مشمول مالیات مشاغل می گردد، که البته پس از کسر معافیت ها مقرر که هر ساله در قانون بودجه تعیین می گردد، مشمول مالیات بر درآمد مشاغل می گرددند. یکی از دستاوردهای مهم مشاوره مالیاتی با محاسبان، بهبود فرآیندهای مالیاتی و بیمه‌ای سازمان و کنار گذاشتن رفتارهای پر ریسک مالیاتی است که فقط ریسک مالیاتی سازمانتان را افزایش می‌دهد و شما را به خطر می‌اندازد. اظهارنامه مالیاتی فرمی است که هر مودی مالیاتی موظف به تهیه و ارسال آن در موعد مقرر به سازمان امور مالیاتی می باشد.

مالیات حقوق مالیاتی است که کارفرما موظف است پیش از پرداخت حقوق و دستمزد کارگر آن را کسر کرده و آن را به حساب وزارت امور و اقتصاد دارایی واریز نماید. یکی از مهمترین خدماتی که در مورد مشاوره برای شرکت ها و سازمان های خرد و کلان ارائه می شود ارائه گزارش های مالیاتی مختص مدیران مجموعه است. وکیل مالیاتی با شناختی که از بخش نامه ها و قوانین دارد، می تواند به یک سازمان کمک کند که تا حد امکان مالیات کمتری پرداخت کند.