مشاوره حقوقی آنلاین ، تلفنی لیست مشاوران

سعدی و حافظ که مقبره آنها از مکانهای دیدنی شیراز است ، ترانه های خود را در اینجا در این شهر جادویی خوانده اند. ” حتی تحصیل برای وکالت نیز پشتکار و تعهد زیادی را می طلبد و این قبل از شروع کار است.هنگام کار بر روی یک پرونده ، باید پشتکار داشته باشید تا کارهای لازم را برای به پایان رساندن موفقیت آمیز آن انجام دهید. مخدر به ماده خالص (ساده) و یا ترکیبی گفته می‌شود که مصرف آن موجب اعتیاد و وابستگی مصرف به آن ماده گردیده و اثرات بسیار نامطلوب جسمی و روانی بر روی فرد می‌گذارد. طبق ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر، فروش، وارد و صادر کردن و تولید و توزیع تریاک، شیره، چرس و بنگ و.. به مقدار بیش از 5 کیلوگرم مجازات اعدام و مصادره اموال را خواهد داشت.

این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند. یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد. وکیل های مجرب و متخصص بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام در هر شهری مشغول به فعالیت هستند و دارای سوابق درخشان هم می باشند. برای جستجوی این وکلا و تحقیق و بررسی میتوان به سایت وکیل از ما مراجعه کنید و یا از افراد قابل اعتماد شروع کرد مانند دوستان، آشنایان و افرادی که قبلا پرونده هایی مشابه پرونده شما داشته اند.

  • سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند.
  • مطابق با اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.
  • وکلای دادگستری شیراز در امور خانوادگی به کلیه دعاوی خانوادگی از قبیل ازدواج و طلاق، مهریه، حضانت فرزندان و نفقه و غیره آماده خدمات‌رسانی می‌باشد و همچنین وکلای دادگستری شیراز در امور کیفری از قبیل کلاهبرداری، چک‌های کیفری و غیره می‌تواند با توانایی بالا در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت مشکل شما را مرتفع نمایید.
  • به همین صورت در امور ملکی و مشکلاتی که در کلاهبرداری های خرید و فروش ملک انجام می شود، یک وکیل ملکی در شیراز می تواند باعث شود که موکل خود کمترین ضرر ممکن را متحمل شود.

قطعا برای حل اینگونه مسائل افراد عادی نیازمند به داشتن یک وکیل خبره و متبحر می باشند تا به عنوان راهنما یا مشاور حقوقی در شیراز به آن ها کمک نماید. زیرا مشکلات حقوقی جزو آن دسته از مشکلات هستند که به راحتی قابل حل نیست و تعداد قانون و موادی که در قوانین وجود دارد بسیار زیاد است. پس بهتر است یک مشاور حقوقی یا یک وکیل متعهد تمام پیچ و خم ها و کوره راه های قانونی را برای شما مشخص و مبرهن نماید تا بتوانید با صرفه جویی در زمان و عمرتان بهترین راه را برای حل مشکل خود انتخاب نمایید. ضمنا یک وکیل دادگستری در شیراز می تواند در مواقع حساس پرونده را به سمتی سوق دهد که کاملا با نتیجه دلخواه موکل خود همخوانی دارد و بدون معجزه گری و فقط با علم و تجربه گره از مشکلات موکل خود باز نماید. خیلی مواقع کل مشکل حقوقی یک فرد اگر به یک ماده یا تبصره قانونی متکی شود، به سادگی حل و فصل می گردد.

لیست باشگاه های تی ار ایکس در شیراز

ما در تیم حقوقی دادسرایار، برای ارائه خدمات به همشهری های عزیز در استان شیراز (فارس) آماده ایم و به صورت 24 ساعته، آنلاین و تلفنی پاسخگو سوالات و مشکلات حقوقی شما عزیزان خواهیم بود. © کلیه حقوق این پایگاه متعلق به موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه میباشد. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس . ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند.

بهترین وکیل ساخت و ساز در شیراز

حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

نبود یک وکیل متبحر نیز می تواند موجب ضرر های جانی و مالی جبران ناپذیری در دعاوی مختلف حقوقی یا کیفری برای افراد شود. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در شهر شیراز و در پرونده های ملکی پنج سال سابقه فعالیت دارد. و کلاهبرداری های ملکی بیشترین آمار دعاوی دادگاه ها و دادسرا ها را به خود اختصاص داده است. بهتر است برای پیروزی در پرونده های این چنینی از یک وکیل خانواده در شیراز یا یک وکیل ملکی در شیراز استفاده نمود. خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود.