فیسیت بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 5 میلیون تومان خانگی، اداری | behtarin-laptop

فیسیت بهترین لپ تاپ های 2020 زیر 5 میلیون تومان خانگی، اداری | behtarin-laptop

گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود. شما می‌توانید از این لپ تاپ‌ها برای کارهای روزمره و عادی مثل تایپ، وب گردی، تماشای فیلم، گوش دادن موسیقی و… استفاده کنید. اگر قرار است با لپ تاپی که می‌خرید کارهای سنگین صنعتی یا گرافیکی و… انجام دهید، خرید لپ تاپ‌هایی که در بازۀ قیمتی 6 میلیون تومان قرار دارند به شما توصیه نمی‌شود. امتیاز مهم دیگری که این لپ تاپ‌ها دارند سبک بودن و طراحی مناسب آنها از نظر ظاهری است. این دو ویژگی موجب می‌شود که حمل و جابجایی این لپ تاپ‌ها ساده‌تر باشد. 1 ترابایت حافظه داخلی این مدل در مقایسه با 128 گیگابایت لپ تاپ قبلی از نظر فضای ذخیره سازی بسیار بهتر است اما از نظر سرعت به طور حتم لپ تاپ قبلی به دلیل برخورداری از حافظه SSD وضعیت بهتری دارد.

  • اگر در خرید یک لپ تاپ راحتی استفاده و زیبایی طراحی معیارهای مورد نظرتان است، ایسوس ویوو بوک 15 انتخاب مورد نظر شماست.
  • این سی پی یو همانند تمام پردازنده‌هایی که تا اینجای راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال ۱۴۰۱ به آنها اشاره کردیم، قدرتی بالا دارد و می‌تواند کارها را با سرعتی بالا انجام دهد.
  • وجود ۲۵۶ گیگابایت SSD و دو درگاه تایپ C به‌همراه بلندگوهای داخلی استریو با فناوری Dolby Audio و نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ FHD بر ارزش خرید این لپ‌تاپ اقتصادی لنوو می‌افزاید.

به نظر شما چه لپ‌تاپ دیگری را می‌توان به این فهرست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. هواوی برای میت بوک D15 از پردازنده مرکزی اینتل Core i5 نسل 11 استفاده کرده است. همچنین پردازنده گرافیکی Intel iris Xe Graphics وظیفه امور گرافیکی را بر عهده دارد. D15 فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی از نوع SSD در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لپ تاپ هواوی MateBook D15 صفحه نمایشی 15.6 اینچی با پنل IPS دارد که وضوح تصویر آن به بهترین لپ تاپ زیر ۳۰ میلیون Full HD می‌رسد. یکی از بهترین لپ تاپ‌ های زیر 6 میلیون تومان بازار، لپ تاپ لپ تاپ ایسوس VIVOBOOK مدل X540UA است.

لپ تاپ استوک HP 8440p

در کنار طراحی بسیار جذاب و کیفیت ساخت بسیار بالای بدنه، نمایشگر فول اچ دی این دستگاه هم یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. به علاوه، کاربران از تمام امکانات معمول مانند تاچ چندلمسی، پورت USB 3.0، وبکم HD و … بهره‌مند خواهند شد. متاسفانه به خاطر قیمت بالایی که کارت گرافیک دارد، همچنان در هیچ‌یک از لبتاب های دانشجویی نمی‌توان مورد قدرتمندی با کارت گرافیک مجزا را پیدا کرد؛ با این حال، دستگاه پیش رو از نسل جدید گرافیک‌های مجتمع AMD قدرت می‌گیرد. اگر قصد خرید لپ تاپ برای کلاس های آنلاین، تماشای فیلم، وب‌گردی، انجام معاملات بورسی و … را دارید، در خرید این محصول شک نکنید. شما می‌توانید سخت افزارهای این تبلت دوکاره را ارتقاء دهید، ولی طبیعتا باید بهای بیشتری را برای آن بپردازید. تنها نقطه ضعف اصلی این محصول گرم شدن قسمت تحتانی آن است به همین دلیل توصیه می‌کنیم که در هنگام استفاده از این لپ تاپ اقتصادی به منظور جلوگیری از بروز مشکلات فنی بین آن و زمین فاصله ایجاد کنید.

سری ایسوس ROG Phone 7 رسما معرفی شدند [+قیمت و مشخصات فنی]

این لپ‌تاپ‌ها بیشتر از همه برای استفاده سبک مثل تایپ، وب‌گردی، کار با صفحات گسترده و تماشای فیلم مناسب هستند و بهتر است برای استفاده‌های سنگین‌تر روی آن‌ها حساب باز نکنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول لنوو می‌توانیم به اسلات کارت حافظه، 3 درگاه USB و 1 درگاه HDMI در کنار جک هدست اشاره کنیم. لپ‌تاپ مذکور از یک نمایشگر نسبتا بزرگ 16 اینچ IPS با رزولوشن 2560×1600 برخوردار شده است. نرخ تازه‌سازی این نمایشگر 165 هرتز است و از روشنایی 500 نیت پشتیبانی می‌کند. خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که نمایشگر Lenovo Legion 5 Pro دارای گواهی HDR 400، G-Sync وDolby Vision است.