شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

وکیل پایه یک دادگستری باید در اموری که به وی سپرده می‌شود. همچنین باید از قلمی محکم روابط ‌عمومی قوی و فن بیانی شیوا برخوردار باشد. وکیل خوب، بهترین وکیل ملکی متخصص در امور وکالت در تهران یکی از مهم‌ترین دعاوی موجود در محاکم دعاوی ملک و املاک می‌باشد. علت عمده و اصلی افزایش دعاوی مختلف را می‌توان عدم بهره مندی از دانش و تخصص وکلای دادگستری حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف دانست. پس اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری تهران هستید پیشنهاد ما تماس با اپراتور ها و مشاورین گروه آریادادیار می باشد که با توجه به نوع پرونده شما بهترین وکیل موجود در منطقه شما را پیشنهاد دهد و در صورت ایجاد ارتباط با وی ، ئسترسی موجود را ارائه دهد.

در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد. علاوه بر این درکنار تحصیلات، یک وکیل موفق حتما باید تجربه و مهارت کافی هم داشته باشد. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست.

  • در صورتی که از بررسی سایت‌های اینترنتی به نتیجه نرسیدید، ‌می‌توانید با شماره‌های کانون وکلا تماس بگیرید و شماره و آدرس وکیل مورد نظر خود را پرس و ‌جو نمایید.
  • یک وکیل خوب می‌تواند نقش یک پزشک مورد اعتماد را برای شما داشته باشد باید برای بهترین نتیجه ها و بدون دردسر سراغ بهترین‌ها بروید.
  • نوع خدمات و شیوه‌ی پاسخگویی پشتیبانان این موسسات بیانگر توانایی این موسسات است.
  • زیرا، وسعت پرونده های قضایی در محاکم به گونه ای است که یک وکیل نمی تواند در همه موضوعات تخصص و تبحر و مهم تر اینکه تجربه داشته باشد.
  • وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد علم و تجربه باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند.
  • یکی از مشخصه‌های مهم بهترین وکیل در تهران، دانش حقوقی و تسلط او به مسائل ثبتی مربوط به موضوع پرونده است.

وکیل باید پیش از ورود به پرونده تمام جوانب را بسنجد، تحقیق کند، به روند قانونی و رویه قضایی مسلط باشد و حتما از صحت اظهارات افراد و به خصوص درستی اظهارات موکل خود اطمینان حاصل کند. حقیقت آن است کهوکیل تطبیق جنسیت یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند. برخی از مشکلات عبارتند از مشکل کمیسیون ماده 5که در ارتباط با دعوای تراکم وکمیسیون ماده 7که در مورد دعوای فضای سبز می باشد. از دیگر کمیسیون ها،کمیسیون ماده 77است که دعوای مربوط به باغ بودن یک ملک را مطرح می کند.وکیل شهرداریبه همه این نوع دعاوی آشنا است. او می تواند پرونده دعاوی شهروندان را مدیریت و به سرانجام برساند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اهواز [ آپدیت 1401 ]

چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. محاکم و دادسراها مکلف‌اند حق دفاع متهمان و مشتکی عنهم را رعایت نموده و فرصت استفاده از وکیل دادگستری و کارشناس را برای آنان فراهم نمایند و کلیه دادگاه‌ها و دادسراها مکلف به پذیرش وکیل دادگستری می‌باشند و وکیل دادگستری در موضع دفاع از احترام و تأمینات شغل قضا برخوردار می‌باشند .

وکیل

طبیعتا درصد زیادی از بهترین وکیل های ایران در شهرهای بزرگ مخصوصا در شهر تهران به دلیل پایتخت بودن، جمعیت زیاد و وجود دانشگاه ها و مراکز و مراجع حقوقی برتر و اصلی در تهران، فعالیت دارند. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند. بنابراین این افراد ترجیح می دهند با مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.

بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد.