سیم مفتول آرماتوربندی قیمت سیم آرماتوربندی خرید و فروش سیم مفتول سیاه | fouladgostar

سیم مفتول آرماتوربندی قیمت سیم آرماتوربندی خرید و فروش سیم مفتول سیاه | fouladgostar

قیمت سیم مفتولی سیاه به عوامل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و دلار، هزینه‌ی مواد اولیه برای تولید سیم مفتولی سیاه، هزینه‌های حمل و نقل، وضعیت اقتصادی و سیاسی و… بستگی دارد؛ بنابراین در هنگام خرید سیم مفتولی سیاه باید تمامی این پارامترها را در نظر بگیرد. شرکت میهن نور در زمینه تولید انواع مفتول سیاه در ابعاد مختلف فعالیت می کند شما می توانید با تماس تلفنی با مشاوران ما اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید مفتول سیاه با توجه به نیاز کارخانه سیم مفتول خود کسب کنید. مفتول سیاه یا همان مفتول پخته ، نمونه ای مفتول است که در صنایع کاربرد بسیاری دارد این مفتول که  black annealed wire نام دارد ، در کوره آنیل و در شرایط با دمای بسیار بسیار بالا ساخته می شود از این رو به مفتول پخته شده نیز معروف است.

  • یکی از مهم ترین کاربردهای سیم مفتولی سیاه و سفید استفاده از آن در صنایع ساختمان سازی می باشد، همانطور که می دانید مقاومت یک ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • به طور کلی هر کدام از این ضخامت‌ها با نا‌م‌های دیگری شناخته می شوند.
  • به طور کلی در صنعت ساختمانی، استفاده از این مفتول اهمیت زیادی دارد.

فروش مفتول آرماتوربندی در تهران در انواع و سایز‌های مختلف مورد نیاز مشتری امکان‌پذیر است. صاحبان مشاغل مختلف از جمله قالب‌بندی، ساخت توری و… می‌توانند انواع سیم قالب‌بندی خود را با قیمت مناسب از ما خریداری کنند. محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ از این رو می‌توانید به راحتی از آن در صنایع مختلف استفاده کنید. برای خرید اینترنتی مفتول سیاه در تهران می‌توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام نمایید. به محصول، مفتول آرماتوربندی تسمه­ ای گفته می شود و مقاومت بالایی دارد. جهت تولید مفتول آرماتوربندی از فولاد گالوانیزه نشده استفاده می‌کنند و با توجه به وجود آلیاژ‌های نیکل، کروم، منگنز و… علاوه بر آهن و کربن که عناصر تشکیل دهنده اصلی فولاد می‌باشند، این سیم مفتول دارای خاصیت انعطاف‌پذیری و نرمی مناسبی است.

قیمت و خرید سیم مفتول آرماتوربندی

یکی از پر مصرف ترین و پر طرفدارترین محصولات مفتولی که در صنایع مختلف کاربرد وسیع و گسترده ای دارد . این نوع مفتول به واسطه نرمی مضاعف ، استحکام کششی و پیچشی که دارد می تواند به طور وسیع در صنعت ساختمان سازی ( علی الخصوص جهت آرماتوربندی ) ، صنعت بسته بندی ، قالب بندی و سایر زمینه های صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد . جهت آشنایی با نحوه تولید مفتول سیاه یا سیم قالب بندی، ابتدا بگوییم که مواد اولیه برای ساخت این محصول میلگرد است. در ابتدا میلگرد ساده با ضخامت 6.5 میلی‌متر می‌بایست تحت کشش قرار گیرد.

کاربرد سیم مفتول سیاه آرماتوربندی چیست ؟

با توجه به اینکه قیمت مفتول سیاه متغیر است، نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. کارشناسان ما تمام تلاش خود را می‌کنند تا در تمام مدت قیمت سیم آرماتوربندی را بروزرسانی کرده و در اختیار شما قرار دهند. با مطالعه این قیمت‌ها می‌توانید به راحتی برای خرید مفتول سیاه مورد نیاز تصمیم بگیرید. برای خرید سیم آرماتوربندی اول از همه کاربرد را باید در نظر بگیرید که برای چه حجمی و چه فعالیتی قصد خرید سیم سیاه را دارید.

روش تولید مفتول

این کشش تحت انجام عملیات نورد، انجام شده و میلگردی با قطر زیاد را به سیم مفتول نازک تبدیل می‌کند. پس از کشش و کاهش ضخامت میلگرد، محصول سیم آرماتوربندی با ضخامت 1.5 میلی‌متر تولید شده و به صورت کلاف بسته‌بندی می‌شود. مجموعه فولکا علاوه بر فروش انواع سیم مفتول ها، قیمت سیم مفتول مسی و انواع دیگر سیم مفتول ها مانند مفتول مسوار،مفتول گالوانیزه، مفتول اسید شور و ….