بک لینک و اثر مل گیبسون

رویکرد E-A-T آنقدر برای گوگل اهمیت دارد که اگر مستندات مربوط به خط مشی این شرکت در قبال سئو را مطالعه کنید، متوجه میشوید بیش از ۲۰۰ بار به کلمات «تخصص»، «اعتبار» و «قابلاعتماد بودن» اشاره شده است. دقیقا برعکس اتفاقی که در سئو کلاه سیاه یا روشهای غیر قانونی سئو رخ میدهد. نتایج جستجوی ارگانیک که به نتایج طبیعی نیز شناخته میشوند، نتایجی هستند که براساس شایستگیها و عملکرد، رتبهبندی شدهاند. برای یک سیستم گیمینگ، کارت گرافیک حتی از CPU نیز واجبتر است. در مورد پردازنده ویژگی هایی مانند تعداد هسته، فرکانس و حافظه درونی مهم هستند و علاوه بر آن پلتفرم سیستم نیز اهمیت دارد. اگر به دنبال خرید کارت گرافیک مناسب بازی هستید و خیلی هم به دنیای کارت های گرافیک آشنایی ندارید، اول از همه بهتر است با خواندن این راهنمای خرید کارت گرافیک گیمینگ یا مخصوص بازی، با نکات مهمی که باید پیش از خریداری این قطعه مهم بدانید آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

نوع لینک و محتوای لینک (مرتبط بودن یا نبودن آن با مقالات شما) از مواردی است که شما باید آنها را در نظر بگیرید و نکته مهم تر این است که شما باید کاری کنید که به صورت طبیعی لینک دریافت کنید تا سئوی کلاه سفید محسوب شوند. روی اورکلاکینگ (Overclocking) حساب چندانی باز نکنید: اکثر کارتهای گرافیک امروزی از اورکلاکینگ پشتیبانی میکنند، اما باید بدانید که این قابلیت تاثیر قابل توجهی روی کارایی کارتها ندارد. تنها تفاوت موجود ارزش خرید و فناوریهای اختصاصی این دو کمپانی به مانند FSR در کارتهای AMD یا RTX در کارتهای انویدیا است. AMD به ما گفت “تعداد محدودی” فاقد مایع کافی در محفظه بخار بوده اند که این امر باعث گرم شدن بیش از حد و دریچه گاز می شده، و در حال جایگزینی کارت های آسیب دیده است. این لپ تاپ نسبت به کانفیگ معرفی شده از ایسر نیترو 5 در بالا، از پردازنده Core i5-11400H که یک نسل بالاتر است به علاوه یک باتری 70 وات بر ساعتی نسبت به باتری 54 وات بر ساعتی ایسر نیترو 5 بهره میبرد. حداکثر میتوانید 5 تا 10 درصد قدرت آنها را بالاتر ببرید.

این دو پورت به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از کابل دارای رابط USB دستگاههای خود را به کیس متصل کنید و از انجام فعالیت موردنیاز خود نهایت لت را ببرید. پس پیشنهاد ما به شما استفاده از رپورتاژ آگهی است که با یک تیر چند نشان زده باشید! به رزولوشن مانیتور خود توجه داشته باشید: اکثر کارتهای گرافیکی که در حال حاضر در بازار موجود هستند برای اجرای بازیها با رزولوشن 1080p و نرخ 30 تا 60 فریم بر ثانیه طراحی شدهاند، ولی باید توجه داشته باشید که برای اجرای بازیها با رزولوشن 4K نیاز به کارتهای قدرتمندتری دارید. در سالهای اخیر شرکت انویدیا با عرضه سری کارتهای RTX مشتریان بیشتری را جذب کرده است. پردازنده i7 11800H به همراه کارت گرافیک RTX 3070 از مزایای این لپ تاپ است. بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیازدهی آن را مورد بررسی قرار میدهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژهای داشته باشید. بنابراین اگر کارایی بالاتری میخواهید باید کارت قدرتمندتری بخرید.