“بهترین” وکیل پایه یک دادگستری تهران : 02147783 عدل ایرانیان

بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد.

  • چنانچه در جریان رسیدگی های محاکم، قواعد و قوانین ماهوی رعایت نشده باشدف دیوان عالی کشور حکم را نقض می کند و برای رسیدگی درست و بر اساس قانون، پرونده را به دادگاه تالی ارجاع می دهد و در صورتی حکم صادره را موافق قوانین دریابد و تخلفی از قواعد و مقررات ماهوی ملاحظه نکند، آن را تایید می کند.
  • این مجموعه (وکیل پایه یک) با استفاده از جدیدترین متد و با تکیه بر دانش فنی موفق به فعالیت به عنوان بزرگترین و موفق ترین مرکز مشاوره حقوقی، مشاوره حقوقی و پذیرش کلیه پرونده های حقوقی و کیفری توسط مجرب ترین وکلای کلیدی قوه قضائیه شده است.
  • این موضوع برای صاحبان مشاغل و افرادی که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نمایند بیش از همه نگران کننده است.
  • وکالت‌نامه شما باید به‌صورت کتبی نوشته شود و در دفترخانه‌های رسمی به ثبت برسد.

طبیعتا درصد زیادی از بهترین وکیل های ایران در شهرهای بزرگ مخصوصا در شهر تهران به دلیل پایتخت بودن، جمعیت زیاد و وجود دانشگاه ها و مراکز و مراجع حقوقی برتر و اصلی در تهران، فعالیت دارند. «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند. علاوه بر آن »دادسان« با ارایه سرویس هایی چون پرداخت امن، هماهنگی جلسه، پیام رسان حقوقی و… به وکلا و متقاضیان در داشتن ارتباطی آسان‌تر و سریع‌تر یاری می رساند. برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند. بنابراین این افراد ترجیح می دهند با مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند.

وکالت نامه و وکالت چیست ؟

در نتیجه هرکسی نمی‌تواند وکیل قضایی باشد.وکیل پایه یک دادگستریاختیارات بیشتری نسبت به وکیل پایه دو دارد. علاوه بر این درکنار تحصیلات، یک وکیل موفق حتما باید تجربه و مهارت کافی هم داشته باشد. برای اشخاصی که به قوانین حقوقی و طرح دعاوی آشنایی دارند وجود وکیل الزامی نیست.

شماره تماس وکیل خوب در تهران

شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد. وکلای تهران به دلیل جمعیت بالای افراد و پرونده های بیشتر در زمینه های کیفری و جنایی، نسبت به وکلای سایر شهرها از میزان تجربه ی بالاتری برخوردار هستند. 12- تهیه و تنظیم قراردادهای حقوقی در شرکتهای مختلف / حضور در محاکم کیفری و حقوقی و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی / وصول مطالبات از اشخاص حقیقی و حقوقی/ اخذ آراء قضایی و مختومه نمودن پرونده های حقوقی و کیفری/ به ترهین نمودن اسناد (مال مرهونه) به نفع اشخاص حقوقی. اگر ساکن تهران هستید و یا می‌خواهید بسته به نوع پرونده، بهترین وکیل تهران را پیدا کنید با ما همراه باشید.

وکیل و وکالت در دادگاه‌ها

انتخاب بهترین وکیل در تهران متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است. که از ابتدا و طرح موضوع شکایت فرد شاکی را مشورت و راهنمایی دهد‌. و در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌عنوان یک راهنما و مشاور خوب عمل کند. با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند.