بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران بهترین وکیل در تهران 02144096954

کسی است که در خصوص مسائل حقوقی در مراجع قضایی و هم چنین غیر قضایی اقدام می کند. به زبان ساده تر باید بگوییم که وکیل حقوقی اقدامات قانونی موکل خود را انجام می دهد. لازم به ذکر است که وظایف و حیطه ی کاری این وکلا در قرارداد مشخص می شود و آن ها تمام کار های مشخص شده در متن قرار داد را انجام می دهند.

  • در یک یا چند موضوع خاص تبحر و تخصص داشته و خدمات خود را در این مباحث به کاربران ارائه دهد.
  • بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند.
  • انجام بیش از ۳۰۰ پرونده حقوقی و کیفری در مراجع قضایی و اداری و …
  • حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست.

تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است. در خصوص طلاق توافقی میتوانند در مناطق مختلف ودر پایتخت ظرف ۱ماه یا نهایت ۲ماه با ۴جلسه مشاوره حقوقی انجام میشود وبا توافق زوج در حضانت فرزند ودر مورد مهریه ونفقه واجرت المثل به توافق برسند وکیل چه در تهران ومناطق مختلف اقدام کنند. همچنین افزایش جمعیت و مشکلات اقتصادی باعث افزایش حجم دعاوی در دادگاه ها و مراجع قضایی و شبه قضایی شده است. برای انتخاب بهترین وکلای تهران دقت بالایی داشته باشید زیرا انتخاب یک وکیل خوب در در انجام یک پرونده حقوقی بسیار تاثیرگذار است که این می تواند نقش بسزایی در کارهای وکالتی شما داشته باشد.

مشاوره تلفنی

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. در خصوص سوال آخر شما باید بگم که موکل بعد از امضای وکالتنامه و انعقاد قرارداد تا زمانی که وکیل اقدام وکالتی انجام نداده باشد، می‌تواند قرارداد وکالت را یک طرفه فسخ نماید و خسارتی از این جهت به وکیل پرداخت نمی‌شود.اما اگر وکیل اقدام وکالتی را انجام داده باشد مبلغ پیش پرداخت بعد از فسخ وکالت، به موکل مسترد نخواهد شد. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت وکیل نوین می باشد و هرگونه کپی برداری غیر قانونی محسوب خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با وکیل خانواده و طلاق در تهران میتونید اینجا کلیک کنید. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند و به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید ( ماده 656 قانون مدنی) که باید در این مورد از حقوق موکل خود دفاع کند.

خدمات آنلاین توسط بهترین وکیل

بهترین وکیل تهران، در این نوشته به معرفی بهترین وکیل تهران می پردازیم. شما می توانید حسب مورد بر اساس نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید. می‌دانید که انتخاب بهترین وکیل در هر حوزه بسیار مهم می باشد و انتخاب وکیل متخصص و با تجربه در پرونده در سرنوشت پرونده بسیار تاثیر گذار است.

با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. اگه یکی از شما وکیل های مخترم راهنمایی کنید سپاسگذار می شم.