بهترین وکیل شیراز 09171114836 حامد اسکندری، وکیل پایه یک دادگستری

در ادامه همراه ما در برترین وکیل باشید تا 10 وکیل خوب در شیراز معرفی کنیم. داپکده سامانه هوشمندی است که توسط شرکت خدمتیار آذرخش پاسارگاد و موسسه حقوقی و داوری بین المللی یوسف تقی پور در سال 1397 به بهره برداری رسیده است و هم اکنون مفتخریم که راه گشای بیش از هزاران پرونده و مشکلات حقوقی شما عزیزان میباشیم. از خدماتی که این مجموعه به شما میدهد میتوان به معرفی وکیل در سراسر کشور، انواع مشاوره های حقوقی، انجام امور وکالتی، تنظیم لوایح و دادخواست های حقوقی و داوری و ده ها خدمات دیگر حقوقی میتوان نام برد.

  • همچنین مسائل حقوقی به دلیل سختی و خشونت کار، نیاز به بهترین وکیل در شیراز را دارد که بتواند فشار کاری را تحمل کند و ظرفیت روحی و روانی خود را بالا ببرد تا بتواند در این شغل دوام بیاورد.
  • ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است.
  • این سوال که چگونه می توانیم مجرب ترین وکیل شیراز را پیدا کنیم؟ پاسخ دقیقی ندارد.
  • ایشان موفق به دریافت پرونده های بسیاری در دعاوی خانواده، حقوقی و ملکی شده اند و آن ها را با موفقیت حل کرده اند.

ممکن است یک وکیل در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت داشته باشد یا اینکه فقط در تعدادی از دعاوی حقوقی که تجربه و تبحر بیشتری دارند فعالیت کنند. از جمله وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و … که بسته به پرونده قضایی بهتر است با وکیلی که در آن زمینه خاص مجرب تر است مشورت نمایید. در این مقاله برای افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند وکلای مجرب و متخصص را معرفی کردیم. در ادامه مقاله توضیح دادیم که وکلا چه وظایفی دارند و در چه پرونده هایی می توانند وارد شوند.

کتابخانه های عمومی شیراز

در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند. شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند.

وکیل تغییر کاربری در شیراز|مشاوره تلفنی رایگان و 24 ساعته

او قبل از اینکه به جلسات دادگاه وارد شود و از موکلان خود دفاع نماید، باید پروژه ها را به طور کامل مررو کرده باشد و اطلاعات کافی در مورد آن پرونده به دست آورده باشد. یکوکیل خوب در شیراز وضیفه دارد تا همه سعی خود را برای موفقیت در پرونده موکل انجام دهد. جرم جعل سند هم مثل بسیاری از دیگر اجرام شامل مجازات می شود و مجازات کیفری آن از سه سال تا پانزده سال حبس می باشد. ولی می توان با مشاوره حقوقی با بهترین وکیل شیراز در مجازات خود را کاهش دهید.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و … مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است.