بهترین وکیل شیراز 09171114836 حامد اسکندری، وکیل پایه یک دادگستری

معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. لغت وکیل واژه ای عربی است و به کسی گفته می شود که از طرف افراد حقیقی و حقوقی برای انجام کلیه امور حقوقی به وکیل مامور می شود تا در چارچوب قوانین و مقررات قانون مدنی وظایفی را انجام دهد و باید تا پایان پرونده حقوقی که با عقد وکالت بین طرفین انجام شده است، تمامی مسئولیت پرونده را به عهده بگیرد. به کسانی که وظایف حقوقی خود را به وکیل محول می کنند موکل می گویند که طی یک حق الوکاله ای که وکیل درخواست می کند، پرونده خود را به او واگذار می کنند. در چنین شرایطی است که یک موکل می تواند اعتماد مردم را جلب کند و به عنوان بهترین وکیل از نگاه مردم شناخته شود. شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و …

  • امروزه پیشرفت تکنولوژی امکان رفع نیاز و برقراری ارتباط را به اشخاص بدون نیاز به حضور در زمان و مکان خاصی می دهد؛مشاور حقوقی یک وکیل پایه یک و متخصص حقوقی می باشد که با ارائه راهکار های حقوقی دقیق مسیر را برای اشخاص هموار می سازد؛ به هر اندازه که موضوع حقوقی پیچیده باشد، نیاز به مشاوره حقوقی نیز بیشتر می شود.
  • ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند.
  • لطفاً پس از پرداخت، لوگوی واتساپ زیر را لمس نموده و تصویر فیش واریزی را به آن ارسال نمایید تا وکیل در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرد.
  • لایحه دفاعیه بعنوان تکمیل‌کننده شکایت و یا دادخواست است که از سوی اصحاب دعوا یا وکیل آن ها به مقام قضایی تقدیم می شود و گاهی حتی بیانگر درخواست از مرجع قضایی است.
  • افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.

یکی از وکلایی هستند که به طور کامل با موکل خود در ارتباط بوده و تمامی نتایج دادگاه و گفته های قاضی را در اختیار موکل قرار می دهند. ایشان با تجربه ای که دارند بهترین نتایج را در پرونده های کیفری (کلاهبرداری، جعل اسناد، تصادفات و دیه ناشی از آن و … )، خانواده (طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، و … )، حقوقی (مطالبه چک و سفته، ابطال و فسخ قراردادها و … ) به دست می آورند. مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد.

بهترین وکیل طلاق کرج را با لیست 10تایی بشناسید!!!

هنگامی که شما دسترسی درست و حسابی به نت ندارید، می توانید در هر زمینه ای که باشد با وکلای شیرازی ما که به صورت 24 ساعته سرحال هستند، تماس گرفته و مشکل خود را حل نمایید. شما می توانید از طریق لینک تیم بزرگ وصول مطالبات (دریافت طلب) وکیل تلفنی با تیم حرفه ای و مجرب ما برای وصول آنلاین مطالبات در شیراز اقدام نمایید. وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست.

بهترین وکیل اصفهان را با لیست 10تایی بشناسید!!

کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. خانم افسانه راستی به عنوان یک وکیل خبره شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است.

کار

دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است.