بهترین وکیل تهران 09128478662 گروه وکلای یعقوبی

اما یکی از نکات قابل ذکر در این زمینه این است که تخصصی که یک وکیل متخصص در زمینه امور و پرونده‌های کیفری، به طور ویژه کسب می‌کند و با آن سر و کار دارد. گروه وکلای عدل ایرانیان با برخورداری از متبحر ترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ثبتی، ملکی، تجاری و … می باشد. متاسفانه جرائم مواد مخدر و مصرف آن در شهر تهران در طی سال های گذشته افزایش شگفت انگیزی داشته است و افراد زیادی درگیر این بلای خانمان‌سوز شده اند.

  • زمانی که افراد با مشکل حقوقی مواجه می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل تهران بسپارند.
  • حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد.
  • اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد.
  • درگیر شدن با مشکلات حقوقی و قضایی باعث ناراحتی‌ها و ضربه به‌سلامتی روحی و روانی افراد در جامعه می‌شود.
  • مطابق با قانون مجازات اسلامی هیچ گونه عملی جرم نیست مگر این که قانون گذار آن عمل را تحت عنوان جرم شناخته باشد و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد.

در ادامه‌ی مطلب کمی مفهوم وکالت را بررسی می‌کنیم و سپس به بیان ویژگی های وکیل خوب در تهران و معرفی وکیل خوب در تهران می پردازیم. ممکن است هنگام بررسی یک قرارداد متوجه وجود بندی شویم که از مفاد آن آگاه نیستیم و یا موقع بررسی و تحلیل پرونده‌ی قضایی خود به اصطلاحات حقوقی زیادی بر بخوریم که معنای آنها را نمی‌دانیم. این جور وقت‌ها بهتر است شماره وکیل در تهران را داشته باشیم تا با برقراری تماس با او در مورد قراردادی که قصد امضای آن را داریم سوالاتی بپرسیم و ابهامات خود را برطرف کنیم. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است.

معرفی 10 تا از بهترین وکیل کیفری قم [ آپدیت 1401 ]

برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. وکیل پایه یک این مدرک را پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی از کانون وکلای دادگستری دریافت می نماید و می تواند در تمامی پرونده ها در مناطق مختلف کشور وکالت نماید.

وکیل تهران در خصوص پرونده های مواد مخدر

از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخابوکیل حرفه‌ای در تهران مراجعه به موسسات حقوقی است. دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. یکی از مهمترین اقدامات برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، مراجعه به یک وکیل مهاجرت با تجربه و متخصص است.

بهترین وکیل در شهرک غرب را با لیست10تایی بشناسید!!

در بخش بعد بهویژگی های وکیل متخصص حقوقی در تهرانمی پردازیم پس با ما همراه باشید. فعالیت ما همه دعاوی حقوقی و کیفری در امور خانواده ، ملک ، مالیات ، ثبت شرکت ، انحصار وراثت ، امور حسبی ، ثبت احوال ، تغییر جنسیت و …. در ذیل فقط به برخی امور تخصصی در گروه “ملکی اداری” که این وکلا در آن مشغول فعالیت می باشند اشاره می گردد. در صورت علاقه می توانید ضمن مطالعه مقالات این سایت با دانش و تخصص وکلای ما بیشتر آشنا شوید.