بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت

همانطور که می‌دانید بهترین موسسه حقوقی، موسسه‌ای است که در صورت بررسی پرونده حقوقی موکل و ارزیابی آن پس از مطالعه دقیق متوجه شود امکان انجام وکالت وجود ندارد و یا درصد پایینی احتمال موفقیت پرونده هست از برعهده گرفتن پرونده حقوقی صرف نظر نمود و باعث ضرر مالی و زمانی موکل نمی‌شود. مشاوره حقوقی در تهران در زمینه الزام به تنظیم سند، الزام به اخذ گواهی پایان کار، دستور فروش ملک مشاع، افراز و تفکیک، تخلیه، خلع ید شما را در رسیدن به حقوق خود یاری می‌رساند. وکیل در تهران به صورت تخصصی به اقامه دعوی در پرونده‌های خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه تجارت و … می‌پردازد. گروه وکلاى آریا دادیار از سال ١٣٨٩فعالیت حرفه اى خود را اغاز نمود و با استفاده از وکلاى مجرب و متخصص توانسته است در مدتى کوتاه در مسیر حرکت به سوى اهداف خود به سرعت پیش روى نماید. گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.

این موسسه با در اختیار داشتن وکلای مجرب و باتجربه و حل پرونده ها بصورت موفقیت آمیز توانسته نام خود را در ذهن مردم حک کند.این موسسه بصورت 24ساعته خدمات ارائه میدهد. جای ذکر است که موسسه حقوقی آسایش گستران شعبه دیگر خود را نیز در مشهد تاسیس نموده. علاوه بر این دو نهاد، ادارات دولتی، بانک‌ها و نهادهای عمومی می‌توانند افرادی را با درجه کارشناسی حقوق برای دفاع از سازمان متبوعشان در پرونده‌ها معرفی کنند.

  • تحصیلات عالی در رشته حقوق و یا در رشته‌های مرتبط به آن را حداقل تا مقطع کارشناسی داشته است.
  • در مورد پرونده های مواد مخدر یا شرب خممر پرونده های بسیار حساس وخطرناکی میباشد به همین دلیل تبحر خاصی دارد پس در خصوص اینگونه پرونده ها بهترین وکیل تهران و نسبت به این گونه پرونده ها اقدام نمیکنند که در خصوص شرب خمر خطر کمتری تا پرونده های مواد مخدر برای وکیل ها به کار میرود.
  • اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است.
  • یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و با اداری است.
  • چراکه به دلیل محدودیت های زندگی امروزه شهری امکان ملاقات حضوری با چندین وکیل همزمان وجود ندارد.

الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم. در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند. به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره می کنیم. ببین یکی از مهم ترین هنرای وکالت سر زبون داشتنش هست ، وقتی شما به دفتر وکیل مراجعه میکنید و وکیل شروع به صحبت کردن میکنه شما حواستونو جمع کنین ، دقت داشته باشین که صدای وکیل یک نواخت نباشه.

آیا برای نوشتن وکالت‌نامه باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرد؟

شایع ‌ترین نوع اختلافات و نزاع خانوادگی مربوط به پرونده‌های طلاق می‌شود که معمولا افراد مراحل طولانی‌ و ابعاد مختلفی که دارد. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید. از این رو تنها در دقیقه شما باید پیدا کردن بهترین وکیل در تهران باشد. مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان. وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد. افراد چه از طریق شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و چه از طریق شرکت در آزمون مشاوران قوه قضاییه به سمت وکالت قبول شوند وظایفی را بر عهده دارند و در مرحله انجام کار تفاوتی بین این دو گروه نیست.

اگر به دنبال بهترین وکیل در تهران هستید و می خواهید با تیمی مجرب و حرفه ای کار کنید، پیشنهاد می کنیم از تیم وکلای وکیل پایه یک که به دلیل داشتن گروه چند نفره همزمان روی پرونده شما کار می کنند کمک بگیرید. وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند برای تمامی پرونده‌ها در هر شهری از کشور وکالت کرده و در کلیه محاکم حقوقی و کیفری در تمامی پرونده‌های مالی، چک، خانواده، جرائم اینترنتی، جرائم رایانه‌ای و حقوقی شرکت کرده و وکیل شرکت، فرد حقیقی یا حقوقی باشد. یاری گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری در مسائل و پرونده های حقوقی با استناد به تجربیات و قوانین گوناگون کمک می‌کند تا با آگاهی حداکثری از حقوق خود، مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی خود را با هزینه و زمان کمتر حل کنید. استفاده از یک تیم وکلای مجرب و با انگیزه امکان موفقیت در پرونده های حساس قتل را می تواند افزایش دهد. در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی از بهترین وکیل تهران دارید می توانند با انتخاب یک وکیل متخصص و باتجربه در حوزه پرونده خود، با آرامش خاطر پرونده خود را به وکیل بسپارید. با رعایت جهاتی در دادگاه کیفری مطرح گردد یا در دادگاه حقوقی.

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

و زوجین بدنبال وکیل طلاق به عنوان فرد مسلط بر قانون و عامل مراجعه جهت جدایی شان می روند. همانطوز که میدانید وکیل حامی تمامی مظلومین است و از حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع می نماید اما هیچکسی از حق وکیل دفاع نمی کند و به عبارتی حمایتگر رسمی ندارد و همچنین در برخی از پرونده ها، متاسفانه نهادهای حاکمیتی و قوه قضاییه و حتی بعضا موکل پرونده، وکیل خود را مورد حمله و هجمه قرار می دهد. وکیل کلاهبرداری کسی است که در رابطه با پرونده های مختلف کلاهبرداری تخصص و تجربه بالایی دارد و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا به حق و حقوق خود برسند.

گروه وکلای عدل آوران دادگر در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد. همچنین برای افرادی که نیازمند تنظیم دادخواست و لوایح حقوقی هستند متون مورد نظر را توسط بهترین وکیل پایه یک دادگستری ارائه می‌دهد. چنانچه می خواهید امور تاسیس و ثبت شرکت خود را به وکیل ثبت شرکت بسپارید، می توانید با ما تماس بگیرید. گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری، بخشی از دپارتمان خود را به موضوع ثبت شرکت و همچنین ثبت برند،لوگو و علائم تجاری اختصاص داده است.

چیست؟ بسیاری از افراد در بارهارث از مادر ، ارث از فرزند ، ارث شوهر از زنو …. و در انتها بگوییم وکیل انحصار وراثت می تواند در این امور مشکلات حقوقی شما مرتفع نماید. پایه و اساس این طلاق بر هماهنگی زن و شوهر بنا نهاده شده است. لذا آنان در مورد اکثر موضوعاتی که محل مجادله و کشمکش است تقریباً به توافق رسیده اند.