بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

جرائم مربوط به مواد مخدر شامل مجازات‌هایی نظیر اعدام، حبس، تبعید، شلاق، جزای نقدی و مصادره اموال می‌باشند. از مهمترین عوامل موثر در تعیین مجازات این نوع از پرونده ها، انگیزه شخصی، سابقه و سمت و شخصیت مجرم می‌باشد. مواردی مانند تعدد جرم و یا تکرار جرم از جمله عوامل تشدید کننده مجازات مواد مخدر است.

  • شما باید بدانید که در دعاوی ملکی و در دفاع از خویش در برابر اتهامات باید یک سری نکات و قواعد را رعایت نمایید تا بتوانید از حق خودتان دفاع نمایید.
  • با توجه به اینکه وکلای معروف و سرشناس بسیاری در تهران مشغول به فعالیت هستند و امکان معرفی کامل همه این افراد در این مطلب وجود ندارد در ادامه به ذکر نام برخی از این وکلا جهت آشنایی خوانندگان این مطلب پرداخته می شود.
  • وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی.
  • برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید.

ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت.

هزینه ی وکیل در تهران

باید فردی باشد که دانش و تخصص لازم در امور مالی را داشته باشد. علاوه بر این با سیستم و برورکراسی حاکم برسازمان امور مالیاتیو ادارات مالیاتی آشنا باشد. وی همچنین باید از تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه ها در کنار قوانین و مقررات مالی و حقوقی مطلع باشد. توان مذاکره نیز ویژگی بارز کسی است که می توان او را بهترین وکیل دانست. وکیل سرقفلی– وقتی صحبت از وکیل ملکی به میان می آید با دو واژه مهم سر و کار داریم.

وکیال و وکالت در دادگاه:

وکیلی که با روح قانون آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند قدم مناسبی برای موکل خود بردارد. جهت نیاز به اخذ مشاوره حضوری می توانید با دفتر ما تماس گرفته و ضمن اخذ نوبت مشاوره، در ساعت مقرر به نشانی ما مراجعه نمایید. شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید.

وقتی به انواع وظایف و ماموریت های شهرداری نگاه می کنیم متوجه می شویم این نهاد وظایف متنوعی دارد که در اجرای آنها ممکن است با شهروندان دچار مشکل شود. یک مالک وقتی قصد احداث بنا داشته باشد تا زمانی که بنای خود را تکمیل می کند ممکن است با شهرداری و از طریق انواع کمیسیون ها دچار اختلاف و بعضاً طرح دعوا شود. در چنین حالتی مالک باوکیل تخصصی شهرداریتماس گرفته و از وی طلب راهنمایی و رفع مشکلات خود را خواهد نمود.