بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران

در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند. در اینصورت برای این افراد وکیل معاضدتی تعیین می‌شود تا حقوقشان تضییع نشود. به دلیل حفظ حقوق افراد و برقراری عدالت همه افرادی که در عسر و حرج هستند و توان برخورداری از وکیل را ندارند برایشان وکیل معاضدتی درنظر گرفته می‌شود تا دادرسی عادلانه باشد. برای داشتن وکیل معاضدتی فرد متقاضی باید از مقامات قضایی تقاضای وکیل کند. توجه داشته باشید که پرونده شما توسط تیم گروه وکلای یعقوبی بررسی و نتیجه پیشروی در پرونده به اطلاع شما خواهد رسید.

  • اما هنگامی که ما به صورت تنهایی و بدون داشتن اطلاعات کافی وارد این پروسه شویم با مسائل ناشناخته و پیچیده ای روبرو خواهیم شد که باعث خسارت های فراوانی خواهد شد.
  • گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.
  • گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید.
  • در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند.
  • اگر در بین دوستان و آشنایان، فردی تجربه خوبی از وکیلی را داشته است، می‌توانید از او کمک بگیرید و از او بخواهید اطلاعات آن وکیل را به شما دهد.

مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد. مراسم تحلیف، مراسمی است که در آنوکیلطی تشریفاتی سوگند نامه‌ای یاد می‌کند و از وی به عنوانوکیل دادگسترییاوکیل پایه یک دادگسترییاد می‌شود و به این درجه می‌رسد.

بهترین وکیل تهران در گروه وکلای آپادانا

میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. در حال حاضر عضو اصلی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.

چگونه بهترین وکیل در تهران را پیدا و انتخاب کنیم؟

میتوانید سری به سایت کانون وکلای تهران بزنید؛ در انجا میتوانید از طریق سال صدور پروانه ی وکالت تا حدودی به سابقه ی کاری وکیل مد نظر پی ببرید که همانطور گفته شد سابقه ی کاری می تواند تاثیر مثبتی در حل پرونده ی شما بگذارد. وقتی فردی دچار مشکلات حقوقی می‌شود قطعا به دنبال یک حلال مشکل است، در واقع در پی کسی است که در درجه اول مشکل حقوقی او را به درستی متوجه شده و به خوبی درک نماید و بتواند از همه زوایا آن را مورد بررسی قرار دهد و در درجه دوم بتواند که مشکل او را در موازین قانونی کشور به سرانجام برساند. مسائل و چالش هایی که در این حوزه قرار گرفته اند به اندازه ای گسترده است که هر شخص در زندگی خویش حداقل یکبار هم که شده با مسئله های حقوقی مواجه شده اند و ناچارا به یکی از دادگاه‌های حقوقی مراجعه نموده. وکیل قضایی چهار سال در رشته حقوق در سطح کارشناسی تحصیل کرده و ممکن است تحصیلات تکمیلی هم داشته باشد. وکیل قضایی بعد از اتمام دوره کارشناسی در آزمون وکالت شرکت کرده و پس از اتمام کارآموزی پروانه وکالت گرفته است. رسیدن به این مرحله بسیار دشوار است و نیاز به تحصیل و مطالعه فراوان دارد.

برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. در این خصوص لازم به ذکر است افرادی که دارای پروانه وکالت در دادگاه هستند، حتی در مواردی که فقط مدرک لیسانس حقوق دریافت کرده باشند، می توانند وکالت قانونی افراد را در کلیه امور و دعاوی قضایی داشته باشند. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که وکیل پایه دو دادگستری در بسیاری از مواقع نتواند از شما دفاع کند بنابراین وکالت دادن به وکیل پایه یک دادگستری که اجازه ورود و حضور در همه پرونده‌ها و همه محاکم حقوقی و کیفری و … را دارد می‌تواند خیال شما را از مسائل حقوقی راحت کند. بیشترین سرمایه گذاری ایرانیان از قدیم در حوزه ی ملکی بوده است، در تهران نیز با توجه به هزینه های بالای ملک ممکن است فردی تمام سرمایه و پس انداز خود را در یک معامله ی اشتباه از دست بدهد، به همین دلیل وکیل های ملکی در تهران اماده ی کمک به شما هستند.