بهترین وکلا تهران-بهترین وکیل تهران-وکیل ملک-وکیل خانواده-وکیل چک-وکیل سفته-طلاق

یکی از مهم ترین و رایج ترین دعاوی در محاکم قضایی دعاوی مرتبط به املاک و مستغلات مانند مسکونی، تجاری و با اداری است. میتوانید به موسسات حقوقی معتبر که از شهرت خوبی دارند مراجعه کنید زیرا این موسسات برای حفظ اعتبار خود بهترین وکلا را استخدام میکنند. دعاوی حقوقی وقتی مطرح خواهند شد که افراد بخواهند یا قصد داشته باشند که برای جبران خسارات های ناشی از نقض حقوق خویش دعوای حقوقی را اقامه نمایند. امروزه در جوامع ما بخش انبوهی از دعاوی که در کشور ایران مطرح خواهند شد در زمینه حقوقی می باشند.

سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد.

  • امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد.
  • جایگزین خوبی برای دیگر انواع مشاوره‌ها می باشد که در زمان و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کند.
  • از دکتر خواستاریم که بار دیگر با لطف فراوان خود به ما ، وکالت پرونده را بپذیرن و مارا برای رسیدن به حق خود کمک کنند.
  • با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند.
  • البته بگما بر عکسشم هست خیلی از قضات کافیه یه وکیل خانم با کمی حجاب بد جلوشون بشینه ، دیگه ول نمیکنن تا وکیل و از جلسه اخراج نکنن و بعضا بی خیال نمیشن ، پس برای اینکه خیلی روی شانستون اقدام نکنید بهتره از وکیل آقا توی تهران بهره بگیرید ( خدایی مرد سالارما ) ولی این هم ملاک اصلی برای انتخاب وکیل نیست .

هر چه که به سمت شهرهای بزرگ می رویم چالش با شهرداری بغرنج تر می شود. دلیل این امر افزایش قیمت زمین است که ارزش املاک را فوق العاده بالا می برد. مشکلات و دعاوی با شهرداری اگر املاک دارای کاربری تجاری و مسکونی نباشند سخت تر و پیچیده تر می شود.

در صورتی که از وکیل خود رضایت نداشتید باید چه کنید؟

می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است. میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. در صورتی که وکیل تشخیص دهید که مشاوره دقیق پرونده فقط با بررسی مدارک و مستندات امکانپذیر است حتما با رزو و تعیین وقت قبلی به همراه مستندات و مدارک به دفتر مراجعه کنید. 11- مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت پترو امید آسیا (سهامی خاص) وابسته به بانک سپه. 5- رئیس اداره حقوقی شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران (سهامی عام) از شرکتهای تابعه گروه بهمن.

شما با مطالعه ی مطبوعات مکتوب مثل روزنامه‌ها و مجلات حقوقی که بعضا پرونده‌های حقوقی گذشته در برخی از آنها بررسی می‌شود شماره تماس وکیل در تهران و حومه را پیدا کنید و به مراجعه به دفتر حقوقی ایشان برای رسیدگی به پرونده‌ی قضایی یا عقد قراردادهای خود شماره‌ی او را داشته باشید. مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و رتبه ۳ کارشناسی ارشد حقوق است. ایشان ۱۵ سال سابقه وکالت دارند و ۷ سال سابقه مدیریت حقوقی. برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند. این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. بر اساس آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل می شود.

وظایف بهترین وکلای تهران:

از آن جایی که یکی ازوظایف وکیل حقوقی خوب در تهرانتهیه ی مدارک لازم است و بنا به تجربه ای که وکیل در انجام کار دارد کار شما با سرعت بیش تری انجام می شود. حواستان باشد که شما زمانی برای انجام آزمون و خطا ندارید و یکوکیل با تجربه حقوقیکه آزمون و خطا های لازم را انجام داده است امکان اشتباه را از شما می گیرد. یکوکیل خوب حقوقیبه تمام مراحل دادگاه نظارت می کند و در تمام جلسات دادگاه حاضر می شود و دیگر لازم نیست موکل او در تمام جلسات دادگاه حاضر شود. و پایه یک دادگستری تهران فعالیت خود را در بخش های تخصصی سرعت بخشیده است. هم اکنون وکلای متعددی در حوزه های تخصصی با این گروه همکاری می نمایند.

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. من دو تا برادر دارم که با یکی از اقوام یه معامله ای انجام داددند و یه فقره سفته940 میلیونی دست فامیلمان داده اند. بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم.

نیروهای مسلح نیز، هم برای دفاع از منافع سازمانی خود و هم برای دفاع از نیروهایشان می‌توانند کارشناس حقوقی خود را به دادگاه معرفی کنند. هم‌چنین دفتری به نام «دفتر حمایت حقوقی بسیج» وجود دارد که به طور قانونی می‌تواند برای دفاع از حقوق ﺟﺎﻧﺒﺎزان،. وکلای این دفتر عمدتا از سربازان لیسانس و فوق لیسانس وظیفه نیروی مقاومت سپاه انتخاب می‌شوند. از گذشته‌های دور وکلای دادگستری و افرادی محترم در جامعه بوده‌اند و سواد و فرزانگی و علم و ادب و التبه آراستگیِ آن‌ها برای عموم مردم مثال زدنی بوده است. مردم برای بسیاری امور خود، از جمله عقد قرارداد یا مشورت و صلح و سازش نزد وکلای دادگستری می‌روند و اگر هم کارشان به دادگاه بکشد، وکیل را ملجاء و پناه خود می‌دانند در گذشته که تعداد وکلا محدود بوده است. شناخت وکلای خوش نام و آوازه کار سختی نبوده، اما امروزه که جامعه گسترش پیدا کرده و شهرها بزرگ شده اند و تعداد وکلا هم افزایش پیدا کرده، کار برای پیدا کردن وکیل زبده سخت‌تر شده است.

از جمله این اقدامات، انتخاب نام برای افراد و موضوع اخذ شناسنامه به عنوان مهمترین سند هویتی هر فرد می باشد. ضرورت برخورداری از خدمات حقوقیوکیل تطبیق جنسیتاز آن جا ناشی می شود که متاسفانه در کشور ما در مورد این موضوع به قدر کفایت مواد قانونی وجود ندارد. تخلیه مستاجراز ملک مورد استفاده موضوعی است که ممکن است دستمایه حکم قضایی شود. یعنی به جای اینکه این موضوع از طریق مسالمت آمیز انجام پذیرد، طرفین ناچار به حضور در مرجع قضایی شوند. و با قبول حکم تخلیه مستاجر ار سوی دادگاه، از آن تبعیت و تمکین نمایند. با صدور حکم دادگاه و پایان مهلت قانونی ، ملک مورد نظر با حکم قانون تخلیه خواهد شد.

تیم حرفه ای وکیل تهران تشکیل شده از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران که در آزمون سخت وکالت رتبه خوبی را کسب نمودند و با تکیه بر تجربه و علم و دانش خود دلسوزانه، بهترین راهکار و مشاوره را به موکلان خود ارائه می دهد. موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن بیش از 1200 وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور آماده ارائه خدمات حقوقی به صورت کاملا تخصصی در تمامی زمینه های حقوقی کیفری خانواده دیوان عدالت اداری و… نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد. تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد.