آموزش PLC دوره تخصصی پی ال سی از مبتدی تا پیشرفته آموزشگاه فن آموزان اصفهان

آموزش PLC دوره تخصصی پی ال سی از مبتدی تا پیشرفته آموزشگاه فن آموزان اصفهان

اگر شما تمرین خوبی نداشته باشید نمی‌توانید مباحث پی ال سی را یاد بگیرید و در بازار کار نیز حرفی برای plc زیمنس گفتن نخواهید داشت. فیلم آموزش رایگان لینک کردن پی ال سی زیمنس توسط mpi، ethernet، pr توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. در سیستم کنترل و اتوماسیون اکثر نیروگاه ها، پالایشگاه ها، شرکت های خودرو سازی و بسیاری شرکت های دیگر از PLC زیمنس استفاده می شود. طوری که افراد بعد از اتمام دوره، برای استخدام شانس بیشتری خواهند داشت.

  • ایشان دارای 24 سال سابقه کار در زمینه اتوماسیون صنعتی و plc زیمنس هستند.
  • یکی از مشکلات من هزینه‌های بالای آموزش‌های PLC هست، من دنبال دوره‌ای هستم که نیاز به پرداخت مبالغ بالا و یک‌آن نباشد، به‌گونه‌ای که بتوان بخش‌به‌بخش در آن شرکت نمود.
  • این دوره با این دید که شما درنهایت بتوانید وارد بازار کار شوید تهیه شده است و تاکنون افراد بسیاری توانسته‌اند وارد بازار اتوماسیون صنعتی شوند.
  • تعجب نکنید که بسیاری از ماشین های بزرگ کارخانه ها با کمک ابزاری با نام PLC کنترل و هدایت می گردند.

در این مبحث کارآموزان با نحوه تنظیمات و اعمال تغییر بر روی پارامترهای درایو از طریق باتن های تعبیه شده روی پنل درایو و کار با صفحه نمایش های سون سگمنتی به صورت کاملا عمل آشنا خواهند شد. کارآموزان در این مبحث با نحوه قرار دادن پسورد بر روی هر آیتم گرافیکی برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز و نحوه تغییر جدول کاربر و پسورد های آنها از طریق خود HMI آشنا خواهند شد. شما می توانید با انتخاب هر یک از پکیج های آموزشی در لیستی که در زیر مشاهده می کنید به صفحه مربوط به همان آموزش و دانلود پکیج آموزشی انتخابی هدایت گردید.

اگر به بازار کار plc رو بیاورید و تسلطی نسبت به برنامه نویسی سی شارپ داشته باشید می توانید به خواسته ی خود در بازار کار برسید و رشد خوبی در این زمینه بکنید. از ابتدا شرکت دکتر برد تمایل داشته که تمامی کلاس‌ها در محیطی کاملا حرفه‌ای و به صورت عملی برگذار شود. بر خلاف سایر آموزشگاه‌های حال حاضر که بیشتر محیطی تئوری دارند، ما از روز اول شما را با کار عملی و تعمیرات PLC به صورت فیزیکی آشنا می‌کنیم. معمولاً برای کاربردهای شهری نیز از انواع مختلف پی اِل سی استفاده میشود؛ به عنوان مثال در کارواش ها، چراغهای راهنمای کنترل ترافیک و آسانسورها نیز، از آنها استفاده میشود. فردی که به عنوان پی اِل سی کار فعالیت میکند، باید متخصص باشد و از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار باشد. در صورت تمایل به شرکت در دوره آموزش PLC این مجموعه می‌توانید با یکی از شماره تلفن‌های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره با کارشناسان ما بهره‌مند شوید یا به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.

این دوره بروی؛ ویندوز، مک، آیفون و اندروید قابل پخش بوده و تنها باید یکبار دانلود شود. بله، خوشبختانه تاکنون ۴ شرکت‌کننده در این دوره توانسته‌اند به واسطه دانش کسب شده به کشورهای آلمان و هلند مهاجرت نمایند. PLC انتخابی برای شروع کار مدل S7-300 می‌باشد که بیشترین سهم از بازار ایران و جهان را در اختیار دارد.

آموزش پی ال سی برای چه افرادی کاربرد بیشتری دارد؟

همه آموزش های مهندس یار در زمینه PLC زیمنس توسط استاد همایون فرد تدریس شده است. در حال حاضر این مجموعه فقط در رایانه و سیستم عامل ویندوز قابل استفاده است دوست گرامی. بله این دوره ادامه دارد و فصل‌های بعدی با کد تخفیف VIP که عمدتا بین ۸۵ تا ۹۰ درصد تخفیف می‌باشد برای شرکت‌کنندگان دوره ارسال می‌شوند. این دوره تااین‌لحظه دارای بیش از ۷۵ ساعت آموزش تخصصی در شکل‌های مختلف می‌باشد.

را نیز در این دوره ذکر می‌کنیم.

توجه کنید که نرم افزار قدیمی برنامه نویسی شرکت زیمنس برای PLC ها سیماتیک منیجر نام دارد که آخرین نسخه آن ورژن 5.6 است. نرم افزار جدید زیمنس که Tia Portal نام دارد برای plc های جدیدتر زیمنس استفاده می گردد و شما به عنوان یک مهندس پی ال سی باید با هر دو نرم افزار آشنایی کامل داشته باشید. البته در دوره آموزش تعمیرات پی ال سی کسانی که هیچ گونه پیش زمینه‌ای برای تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی ندارند را هم در نظر گرفته‌ایم و تمامی موارد پایه اعم از الکترونیک مقدماتی، آموزش کار با ابزار مورد نیاز برای تعمیرات و … را نیز در این دوره ذکر می‌کنیم. البته STL،FBD و … از دیگر زبان هایی ست که برای برنامه ریزی و برنامه نویسی پی ال سی ها طراحی شده اند.

آموزش تابلو برق صنعتی در کرج

قسمت سوم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. قسمت دوم فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. قسمت اول فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته. آموزش نرم افزار PLC (انواع سیستم پی ال سی) plc مخفف عبارت Programmable Logic Controller به معنی کنترل‌گر منطقی برنامه‌پذیر است. Plc متشکل از یک مجموعه ی سخت افزاری و نرم افزاری است که در دسته ی کامپیوتر های صنعتی قرار می گیرد. برنامه پذیری plc ها بسیار سهل و آسان است، به صورتی که با تغییر در نرم افزار برنامه، سیستم کنترل نیز تغییر می یابد.

کلاس های عملی در کارگاه های کاملاً مجهز به تجهیزات تخصصی پی ال سی و کسب تجربه های واقعی در برنامه نویسی PLC به صورت پروژه محور برگزار میگردد. پس اگر دوره ای تخصصی مانند آموزش پی ال سی در کرج ببینید و بتوانید رفته رفته به مهارت و تجربه خود اضافه کنید، قطعا آینده شغلی خوبی خواهید داشت. Plc یک تکنولوژی رایج در صنایع مختلف است و به کارگیری آن نه تنها از رونق نیفتاده بلکه هر روز رایج تر نیز می شود. کارفرمایان همیشه خواهان افراد حرفه ای و کاربلد هستند و مادامی که شما در حال بروزرسانی کردن خود و اطلاعات خود هستید، کار برایتان است.

میتوان گفت ، plc یک کامپیوتر است که دارای یک میکرو پردازشگر میباشد؛ اما کیبورد، ماوس و مانیتور ندارد. با دریافت مدرک فنی حرفه ای می توانید برای مهاجرت به خارج از ایران اقدام کنید. توانایی کار با انواع سنسور های پرکاربرد در صنعت مانند سنسور فشار و دما و سطح و ….. برای شروع به یادگیری plc سری 300 و 400 دقیقاً همین محصول که در این صفحه معرفی شده است برای شروع مناسب می باشد. سلام خسته نباشید این مجموعه بهترین اموزشی بود که تا حالا گرفته بودم مرسی از این همه زحمتی که میکشید. فکتوری آی‌او (شبیه‌ساز کامل خطوط تولید و کارخانه‌ها – سه‌بعدی) در این دوره به‌همراه پروژه‌های انجام شده کار شده است.

این فیلم آموزش پی ال سی زیمنس درمورد دستورات کاربردی و مبدل ها و کابرد آن ها است که به طور مفصل خدمت شما دانش پذیران ارائه داده ایم. مجموعه نیک صنعت برگزارکننده دوره های آموزشی به صورت حضوری و با تجهیزات عملی کامل برای شما عزیزان است. مجموعه کاملی از ویدیوهای آموزش برنامه نویسی PLC شرکت زیمنس را برای شما تولید کرده ایم. دوره های آموزشی ما شامل مباحث تئوری و عملی بوده و توضیحات بر روی سخت افزار ارائه میگردند. آموزش کامل و کاربردی همراه با مثال های متنوع بوده که میزان تسلط شما را افزایش می دهد. بهترین راه آموزش PLC کار و تمرین است، که در دوره پی ال سی فنی حرفه‌ای آموزشگاه PLC فنی به خوبی این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.