آموزش کامل مهارت های هفتگانه ICDL 2022 لیموناد

آموزش کامل مهارت های هفتگانه ICDL 2022 لیموناد

در جامعه امروز اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می باشد چرا که امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های icdl نیاز خواهید داشت. امروزه برای ورود به دنیای کسب کار باید با کامپیوتر آشنایی داشته باشید؛ چرا که اکثر کسب و کارها نیاز به استفاده از کامپیوتر دارند. مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL شامل مبانی کامپیوتر، کار با اکسل (Excel)، اکسس (Access)، ورد (Word)، پاور پوینت (PowerPoint)، اینترنت و مفاهیم پایه IT می شود که در دوره فوق به طور کامل ارائه خواهند شد. شما باید قبل از ثبت نام در هر آموزشگاهی ابتدا از صحت مجوز رسمی آن واحد آموزشی مطلع شوید که این کار فوق العاده راحتیه! فقط کافیه رو سایت اداره کل فنی و حرفه ای استان کلیک کنید و آموزشگاه مورد نظر رو جستجو کنید.

  • برنامه پاورپوینت نرم افزاری بسیار ساده و ایده آل برای ساخت فایل‌های چندرسانه‌ای و تصویری مانند کاتالوگ، تبلیغات معرفی پروژه و ارائه‌های دانشگاهی است.
  • خبرگزاری ایسنا نقل می کند که فعالیت های ICDL در ایران با برگزاری اولین آزمون بین المللی ICDL و با حضور مسئولان و ناظران مربوط، ۱۱ بهمن ماه ۱۳۸۳ش.
  • برای ثبت نام در این دوره و دوره های دیگر به همراه تخفیف ، از طریق فرم تماس با ما ، پیام بزنید ، کد تخفیف به شما ایمیل می شود.
  • حتماً شما نیز در میان اطرافیانتان با افرادی مواجه شده‌اید که در رابطه با ICDL و آموزش آن حرف می‌زنند و حتی شما را ترغیب به یادگیری آن کرده و موجب ایجاد سؤال و کنجکاوی در ذهن شما شده‌اند.
  • همچنین یاد می‌گیرید چطور  به کمک این نرم افزار برنامه نمایشی/ تبلیغاتی درست کنید.

در حقیقت آی سی دی ال یک گواهی یا مدرک بین المللی است که مهارت کارآموزان را در کار با کامپیوتر تایید می نماید. در این دوره 7 مهارت ICDL شامل مبانی فناوری اطلاعات، کار با ویندوز 11 و Office 2021 را آموزش خواهید دید. یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL برای ورود به بازار کار، دانشجویان و دانش آموزان و همه افراد جامعه بسیار ضروری است. پس از گذراندن دوره ICDL 2022 (گواهی بین المللی کاربردی کامپیوتر) برای جذب نیرو در موسسات، سازمان ها و مراکز بین المللی از افراد دیگر، یک سر و گردن بالاتر هستید. شما متخصص کاربردهای عمومی کامپیوتر شده اید و با دانشی که بدست آورده اید، در بین دوستان و همکاران به عنوان یک فرد متخصص، مرجع و متمایز شناخته خواهید شد.

آموزش جامع ICDL

از این رو سازمان جهاد دانشگاهی هر استان اقدام به برگزاری دوره های جهاد دانشگاهی ICDL کرده است. کلاس ICDL جهاد دانشگاهی به طور معمول در 10 جلسه ارائه شده و طول دوره به طور کلی 32 ساعت خواهد بود. هر کجا که هستید، در دوره آموزشی بین‌المللی کاربری کامپیوتر ICDL به صورت مجازی و غیرحضوری شرکت کنید و در پایان گواهینامه وزارت علوم بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره دوره مهارت های هفتگانه ICDL

بهترین روش برای کسب اطلاعات دقیقتر و انتخاب گواهینامه‌های مناسب، مراجعه به وب‌سایت‌ها و منابع معتبر در زمینه مدارک و گواهینامه‌های فناوری آموزشگاه کامپیوتر در تبریز اطلاعات است. در بخش دوم از آموزش مهارت های هفتگانه icdl مهارت استفاده از نرم‌افزارهاي پست الكترونيك  براي ارسال و دريافت پيام، الحاق كردن يك فايل به پيام، سازماندهي و مديريت پيام‌ها در فهرست و زيرفهرست‌ها را با کامپیوتر و گوشی آموزش می‌بینید. ☑️ با گذراندن دوره ICDL شما اصول و مبانی کامپیوتر رو یاد می گیرید و همچنین با نرم افزارهای OFFICE که در تمام مشاغل مورد نیاز هست، آشنا می شوید. ثبت نام در کلاس آموزش ICDL سازمان فنی و حرفه ای توسط آموزشگاه های دارای مجوز فنی و حرفه ای انجام می پذیرد و اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است. برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام دوره آموزش ICDL و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره آن، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید.

دیدگاه برای دوره ICDL

ICDL به مخفف عبارت International Computer Driving License گفته می‌شود که معنای آن مهارت کار با کامپیوتر است و به عنوان یک استاندارد بین المللی در مهارت های کاربردی کامپیوتر شناخته می‌شود. قابل ذکر است پیرو اطلاعیه های قبلی مدارک  و گواهینامه های صادر شده از سوی بنیاد icdl و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مورد تایید این وزارتخانه  نمی باشد . درگذشته مدرک ICDL شامل ۲ درجه بود که نیمی از مهارت درجه ۲ و نیمی دیگر درجه ۱ نامیده می شد. هم اکنون مدرک ICDL استاندارد شامل ۱۳۰ساعت و در یک مدرک پایان دوره به هنرجویان ارائه میگردد.