آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی پکیج های ایران رادیاتور | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی پکیج های ایران رادیاتور | آموزشگاه آپادانا تبریز

شما با داشتن پکیج عملا آبگرمکن و موتورخانه را از محیط منزل خود حذف می‌کنید. هنگامی که می‌خواهید برای گرم شدن خانه به جای بخاری از شوفاژ و یا رادیاتور استفاده کنید؛ برای کنترل و مدیریت آنها نیازمند پکیج و یا موتور خانه هستید، پکیج در واقع همان عملکرد موتورخانه را دارد اما با دردسر خیلی کمتر. درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

  • برد یکی از قطعات اصلی پکیج محسوب می شود که فرمان های عملکردی این دستگاه را صادر می کند.
  • در این بخش از دوره آموزش تعمیر برد پکیج با دپویی از قطعات پرمصرف روی بردهای الکترونیکی پکیج های دیواری آشنا خواهید شد و لحیم کاری اصولی را آموزش خواهید دید.
  • نقش مهم برد در عملکرد صحیح پکیج دیواری کار عیب یابی و تعمیرات آن را بسیار تخصصی کرده است.
  • برندهایی مانند بوتان، ایران رادیاتور، بوش و… بیشترین تقاضا را دارد و هر کدام بسته به نوع برند خود از یک کیفیت برخوردار هستند.

از آنجایی که افزایش تعداد شرکت کنندگان کلاس احتمال یادگیری‌تان را کاهش می‌دهد؛ ما کارگاه های آموزشی شما را با حداقل نفرات برگزار خواهیم کرد. یکی از موارد می تواند در عدم نگهداری مناسب و بی توجه بودن در امر استفاده کردن از این دستگاه باعث بشود که عمر مفید آن را کوتاه کند. همچنین شماره تماس مدرس دوره نیز جهت مشاوره و رفع اشکال در اختیار مهارت آموز قرار می گیرد. در گذشته برد این مدل شبیه به دیگر مدل ها نبوده که روند تعمیرات را به تعویق می انداخته. 4- در این قسمت وقتشه که از راه تبلیغات اینترنتی ، محیطی و هر روش دیگری مشتری جذب کنید برای تعمیر محافظ برق و پاورهای سبک و کم کم ارتقا پیدا میکنید روی سایر بردها. 1- مطالعه ی کامل کتب فنی و حرفه ای رشته ی الکترونیک که pdf رو از همین لینک میتوانید دانلود کنید.

صفر تا صد ساخت استخر سونا و جکوزی(اهمیت ساخت و هزینه)

در برخی ار موارد امکان تعمیر برد وجود ندارد و شما مجبور به تعویض کامل برد می باشید. ولی پس از بررسی کامل تکنسین می توان نظر قطعی داد که برد باید تعمیر شود یا به کل تعویض شود. دومین فایده شرکت در کلاس های تعمیرات برد پکیج این است که در زمینه ی تعمیرات برد پکیج حرفه ای تر میشوید و اگر افرادی به تعمیر مکانیک پکیج میپردازند بتواند برد پکیج را هم تعمیر کنند و رضایت مشتری را جلب کنند. به دلیل این که مهارت نداشتن در این زمینه میتواند برای ما خطرساز باشد و باعث برق گرفتگی شود. که اصلی ترین دلایل آن خرابی برد پکیج به خاک‌گرفتگی و قدیمی بودن است، نشستن گرد و غبار بر روی قطعات پکیج با گذشت زمان، سبب خرابی برد می‌شود.

توضیح قطعات پرمصرف و لحیم کاری صحیح (پیشرفته)

وجود صدای زیاد در پکیج‌های دیواری آزار دهنده است، این مشکل ممکن است بخاطر وجود ذرات آهک در مبدل حرارتی باشد. نشتی آب پکیج دیواری یکی از مشکلاتی است که در صورت سهل انگاری ممکن است باعث خسارت‌های بیشتری بشود، آبریزش پکیج ممکن است علل مختلفی داشته باشد. عواملی از قبیل سوراخ بودن پمپ، بروز مشکل در شیر اطمینان، وجود شکاف در مبدل حرارتی، بروز مشکل در دیافراگم ظرف انبساط و موارد دیگر از جمله عوامل موثر در بروز نشتی در پکیج دیواری می باشد. با توجه به اینکه در ساخت پکیج‌ها از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده شده است؛ افراد فاقد تخصص نمی توانند به تعمیر آن‌ها اقدام نمایند. برای تعمیر آن‌ها  لازم است تا افراد از دانش بالا برخوردار بوده و نسبت به دانش روز دنیا آگاهی‌های کافی را داشته باشند. تعمیر برد های موتور برقی اتومبیل ماشین سنگین
لباسشویی ظرفشویی یخچال ساید اینورتری پکیج اسپلیت کولر گازی مایکروویو هود و …..

بیش از 20 ساعت آموزش کاربردی

گروه فنی سرویسکاران 24 در زمستان و تابستان در کنار شما هموطنان عزیز میباشد و هدف از راه اندازی این گروه گرد آوری تکنسین های به نام تاسیسات و ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان میباشد.جهت ثبت درخواست میتوانید با ما در تماس باشید. همانطور که می‌دانید برد قطعه حساس و پیچیده‌ای است که کل سیتم را تحت فرمان خود دارد، در صورت خرابی برد خراب شود کارکرد پکیج مختل می‌شود. بخاطر اینکه برندهای مختلفی در خصوص برد پکیج وجود دارد و به مرور برندهای چینی نیز وارد بازار شده‌اند. به دلیل اینکه این سیستم هوشمند فرمانده تمامی عملکردهای پکیج  دیواری است و با عمل نکردن و فرمان ندادن برد عملا دستگاه پکیج کارایی خود را از دست میدهد. بدلیل اینکه کدهای خطای برد پکیج می‌تواند هشداری باشد که در صورت بی‌توجهی و عدم رسیدگی سریع شما را متحمل هزینه‌های بالاتری کند.